Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Joey fordi VIF leder over RBK. Ta den du, Vida! :D

 

Banner Vida fordi du trodde vel ikke at jeg noen gang kom til å gå lei stemmen din? :ohmy:

Banner Latias fordi laget ditt må gjerne få slå laget mitt når som helst, kjære. :love:

 

Som om det kommer til å skje særlig ofte. Jeg ligger fortsatt over deg på tabellen (i ca 10 minutter til :cry:), så bare stfu. :hrm:

 

 

Banner Latias fordi jeg er ganske overbevist om det, ja. :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi så tidlig? :ohmy:

 

Banner Latias fordi laget ditt må gjerne få slå laget mitt når som helst, kjære. :love:

 

Som om det kommer til å skje særlig ofte. Jeg ligger fortsatt over deg på tabellen (i ca 10 minutter til :cry:), så bare stfu. :hrm:

 

 

Banner Latias fordi jeg er ganske overbevist om det, ja. :ermm:

Banner Vida fordi du ligger fortsatt over meg på tabellen, men det spiller ingen rolle. Det viktigste var å slå deg i denne kampen. Blir ikke noe gull på Trondheim i år. :D

 

Stfu, idiot. Er det noe jeg aldri kommer til å gå lei, så er det stemmen din. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi du ligger fortsatt over meg på tabellen, men det spiller ingen rolle. Det viktigste var å slå deg i denne kampen. Blir ikke noe gull på Trondheim i år. :D

 

Stfu, idiot. Er det noe jeg aldri kommer til å gå lei, så er det stemmen din. :love:

Banner Latias fordi seriøst, RBK-siden tok tapet på forskudd. Oppdaterte tabellen med 3 poeng til VIF før halve andreomgangen var gått. Jeg kødder faen ikke.

 

Rosenborg har ikke noe særlig å stille opp med lenger, dessverre. Alle de gode, gamle spillerne mine har jo takket for seg. :(

 

Apropos. Har jeg egentlig fortalt deg at jeg smelter helt av stemmen din?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi seriøst, RBK-siden tok tapet på forskudd. Oppdaterte tabellen med 3 poeng til VIF før halve andreomgangen var gått. Jeg kødder faen ikke.

 

Rosenborg har ikke noe særlig å stille opp med lenger, dessverre. Alle de gode, gamle spillerne mine har jo takket for seg. :(

 

Apropos. Har jeg egentlig fortalt deg at jeg smelter helt av stemmen din?

Banner Vida fordi det heter liveoppdatering. Du er blond. :!:

 

Enda en god grunn til å skifte lag. Oslo > Trondheim. :innocent:

 

Du har fortalt meg det før, ja. Skjønner egentlig ikke hvorfor, stemmen min er latterlig. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi det heter liveoppdatering. Du er blond. :!:

 

Enda en god grunn til å skifte lag. Oslo > Trondheim. :innocent:

 

Du har fortalt meg det før, ja. Skjønner egentlig ikke hvorfor, stemmen min er latterlig. :p

Banner Latias fordi det nekter jeg å gå med på! :ohmy: Hvorfor er RBK de eneste som driver med sånt tull? De kan da ikke dele ut poeng i hytt og pine etter hvem som leder kampen? Det funker ikke.

 

Vil du jeg skal skifte lag? Alt for deg, kjære. :love:

 

Det våger du ikke si! Stemmen din er seriøst det herligste jeg har hørt hele livet mitt. Jeg sverger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi det nekter jeg å gå med på! :ohmy: Hvorfor er RBK de eneste som driver med sånt tull? De kan da ikke dele ut poeng i hytt og pine etter hvem som leder kampen? Det funker ikke.

 

Vil du jeg skal skifte lag? Alt for deg, kjære. :love:

 

Det våger du ikke si! Stemmen din er seriøst det herligste jeg har hørt hele livet mitt. Jeg sverger.

Banner Vida fordi de fleste nettsidene som har ressurser til det pleier å oppdatere tabellen mens kampen pågår. Du er fortsatt like blond. :p

 

Nja, ikke gjør det. Man skifter ikke lag. Dessuten er det sunt for forholdet vårt at vi er rivaler et par ganger i året. :wee:

 

Jo, jeg våger! Mener du det? ;(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg er inkompetent. Går og legger meg. :(

 

 

Det gir ingen mening å oppdatere tabellen før poengene offisielt er gitt. Det er jo bare teit. :ermm:

 

 

Seriøst, jeg mener det.

Banner Vida fordi du våger ikke å kalle deg selv inkompetent. :ohmy: Trekk det tilbake! :cry:

 

Kanskje det ikke gir mening for trøndere/nordlendinger/bodøværinger/hvaenndunåer, men greia med livetabeller er jo at de skal oppdateres under kampen. Hva er det du ikke forstår med det, kjære? :p

 

Seriøst? Kan jeg stole på deg? Forresten dårlig gjort av deg å synliggjøre den skjulte skriften min! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner pusekatten fordi var det så nytt, da? :p

 

Banner Vida fordi du våger ikke å kalle deg selv inkompetent. :ohmy: Trekk det tilbake! :cry:

 

Kanskje det ikke gir mening for trøndere/nordlendinger/bodøværinger/hvaenndunåer, men greia med livetabeller er jo at de skal oppdateres under kampen. Hva er det du ikke forstår med det, kjære? :p

 

Seriøst? Kan jeg stole på deg? Forresten dårlig gjort av deg å synliggjøre den skjulte skriften min! :(

Banner Latias fordi ikke? Try me. :)

 

Jeg forstår konseptet, jeg skjønner bare ikke hva det skal være godt for. :( Unnskyld. Jeg skal ikke uttale meg.

 

Du kan stole på meg. Jeg vet det var dårlig gjort. =( Men det var enten det, eller å avsløre hele greia med hvit skrift ved å sitere et innlegg med skriften slik den var. Da hadde ikke hvit skrift vært noe gøy lenger. Beklager.

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...