Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Hans fordi det er nok kjørt for Thor. Vi må sette vår lit til Edvald!

 

Banner Latias fordi nei, det tror jeg selvsagt ikke. Jeg vet at du elsker meg. Jeg stoler på deg. :love:

 

Stfu, jeg er ikke beskjeden. Jeg prøver bare å fortelle deg at du ikke trenger å svare på noe som helst. Det er mer enn nok for meg at du leser det jeg skriver. Jeg elsker deg for det.

Banner Vida for å stole på meg. Tusen takk. Det betyr så usedvanlig mye for meg. Du er vel klar over at jeg stoler på deg også? :love:

 

Du er søt. Jeg håper du forstår at det ikke alltid er like lett å svare deg. Du skriver så nydelig at det blir som å hoppe etter Wirkola. :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi Edvald er superman under cover. Han greier alt.

 

 

Banner Vida for å stole på meg. Tusen takk. Det betyr så usedvanlig mye for meg. Du er vel klar over at jeg stoler på deg også? :love:

 

Du er søt. Jeg håper du forstår at det ikke alltid er like lett å svare deg. Du skriver så nydelig at det blir som å hoppe etter Wirkola. :ermm:

Stoler du virkelig på meg? :cry:

 

Du er også søt. :love: Og stfu, er den en av oss som skriver nydelig, så er det deg. Jeg svarer jo faen ikke på halvparten av det du skriver engang. :cry: Jeg er så lei for det. Jeg blir bare altfor satt ut.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi Edvald er superman under cover. Han greier alt.

 

Stoler du virkelig på meg? :cry:

 

Du er også søt. :love: Og stfu, er den en av oss som skriver nydelig, så er det deg. Jeg svarer jo faen ikke på halvparten av det du skriver engang. :cry: Jeg er så lei for det. Jeg blir bare altfor satt ut.

Banner Vida for å gi meg falske forhåpninger. Jeg trodde Edvald skulle vinne. :ohmy:

 

Jeg stoler på deg. Virkelig.

 

Stfu. Gå til innboksen din og les deg gjennom alle PM-samtalene vi har hatt. Jeg har jo nesten ikke svart på en dritt. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida for å gi meg falske forhåpninger. Jeg trodde Edvald skulle vinne. :ohmy:

 

Jeg stoler på deg. Virkelig.

 

Stfu. Gå til innboksen din og les deg gjennom alle PM-samtalene vi har hatt. Jeg har jo nesten ikke svart på en dritt. :(

Banner Latias fordi herregud, jeg er den siste du skal høre på når det gjelder sånne der ting. :p

 

Jeg stoler på deg óg. Virkelig. Jeg lover. <3

 

Stfu. Du leste gjennom alle tekstmeldingene våre i natt, uten å få med deg hvor lite jeg har svart på? Du er rar. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi herregud, jeg er den siste du skal høre på når det gjelder sånne der ting. :p

 

Jeg stoler på deg óg. Virkelig. Jeg lover. <3

 

Stfu. Du leste gjennom alle tekstmeldingene våre i natt, uten å få med deg hvor lite jeg har svart på? Du er rar. :love:

Banner Vida fordi det sier du først ? Jeg som gikk og var så skråsikker på norsk gull etter å ha lest det der. Skam deg. :(

 

Jeg vet at du stoler på meg. Ellers hadde jeg ikke elsket deg like mye som det jeg gjør. <3

 

Pøh. Kvalitet > kvantitet. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi det sier du først ? Jeg som gikk og var så skråsikker på norsk gull etter å ha lest det der. Skam deg. :(

 

Jeg vet at du stoler på meg. Ellers hadde jeg ikke elsket deg like mye som det jeg gjør. <3

 

Pøh. Kvalitet > kvantitet. :wee:

Banner Latias fordi unnskyld. Jeg skal bare holde kjeft. :(

 

Takk for at du elsker meg. Virkelig. Jeg hadde ikke vært noe uten deg. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...