The Crusher Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Banner Mac for jeg har tenkt og gå over til engelsk tastatur og engelsk windows jeg. Likesgodt greit og ha det på engelsk, siden de fleste guider er på engelsk. Lettere og finne fram da. Men det blir kankje et engelsk trådløst også. Btw, hvordan fungerer den numpad'en til det trådløse? Har lyst til og kjøpe det til dette skjønner du.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Er ikke numpad på det trådløse meg bekjent, kun på det kablede som jeg har. Endret 24. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Banner MAc for det finnes en du kan sette på skjønner du: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622381#info Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Banner Joey fordi Lagd av Apple? Aldri hørt om den, så har ingen erfaring sorry :-) Endret 24. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Banner Crazyjoey fordi Stoke tok skalpen på Man United. Banner meg selv fordi jeg er hjemme fra kino. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 banner nathalie fordi hva så du? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Banner Bibow for jeg ser på film nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Banner CJ fordi hvilken film så du? Banner Latias fordi herregud, jeg vet når du tuller. Jeg elsker deg. Du trenger ikke svare på noe som helst, kjære. Det vet du godt. Bare ta all den tiden du trenger, og gjør akkurat det du føler for. Jeg elsker deg. Banner Vida fordi tror du at jeg tuller når jeg sier at jeg elsker deg? Du må ikke være så beskjeden, kjære. Hvorfor krever du ikke svar på mesterverkene dine? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Latias for hvorfor sover du ikke? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Hans fordi hvorfor sover ikke du? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Banner Mac fordi enig, Hans kan sove sjæl. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Latias for god dag. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Joey fordi Latias idag er jeg ganske susen tydeligvis. Husker ikke en gang at jeg skrev det innlegget jeg skrev halv 8 idag Hei, Joey Fått til det med kabelen og det ? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Mac for jeg har ikke fått ordnet kabelen enda, men vet hva som må gjøres, og har det jeg trenger, håper jeg. Det er bare det og få gjort det også. Har noe annet som må gjøres først. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Banner Joey fordi Har også mye jeg skulle gjort, som å rydde rommet. Ser jævlig ut, men nå er det helg, så da orker jeg ikke Nå fikk jeg lyst til å synge "Ke$ha style" "We`re talkin` socks on da floor, floor. Stuff I had, ain`t there anymore, more. Cables and CD`s everywhere, where. Da trashcan is full, I`m to tired to move it ova there, there. Tryin`a be a little laaaazzzzyyyyyyyy" Litt slæng på enkelte ord, men det var for å vise litt hvordan jeg vil at man skal synge/si det Ikke verst, heh? Skal synges til melodien som begynner på 0:25 og slutter rundt 0:40 http://www.youtube.com/watch?v=iP6XpLQM2Cs&ob=av2n Endret 25. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Mac for det er det jeg må bli ferdig med også. Min mor blir aldri fornøyd tydeligvis... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Joey fordi hvordan går det med jenta di? Banner Vida fordi tror du at jeg tuller når jeg sier at jeg elsker deg? Du må ikke være så beskjeden, kjære. Hvorfor krever du ikke svar på mesterverkene dine? Banner Latias fordi nei, det tror jeg selvsagt ikke. Jeg vet at du elsker meg. Jeg stoler på deg. Stfu, jeg er ikke beskjeden. Jeg prøver bare å fortelle deg at du ikke trenger å svare på noe som helst. Det er mer enn nok for meg at du leser det jeg skriver. Jeg elsker deg for det. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Vida for å ikke si at teksten min var fint skrevet og passet nydelig bra til melodien Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Mac for det går fremover tror jeg, Vida. Håper da det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Banner Mac fordi hvorfor i all verden skulle jeg si det? Banner Joey fordi det er jo flott. Keep it up! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå