Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner fsx fordi elleveårsdagen din? Har du vært fram i tid nå? :dontgetit:

 

Dette innlegget tok livet av meg. :cry:

Banner Vida for å dø støtt og stadig. Det er ikke bra for helsa! :cry:

 

Banner latias fordi Haha neida men drev og kødda på ak maskiner. nøkler sto i traktor så jeg vi kjørte det , jeg og en venn valgte største nyeste traktor og kjørte med den da vi var 11 år, gode tider, vi fylte bensin i traktoren og kjørte i mørke og hadde fult lys og drev og lekte oss med hydrolik og sånt inv_biggrin.gif

vi kjørte kanskje i 4 dager før vi ble oppdaga. (vi kjørte innenfor gjerdet for eiendomen til ak-maskiner er kjempestort så vi drev og kjørte der) Da vi ble oppdaga så så han som skuie hente noe der (det var helg og han kjørte for og hente på der) så fikk jeg dette bliket ohmy.gifda han så meg og jegdontgetit.gifthumbdown.gif og jeg tenkte "im busted" så ringte han hjemm til foreldrene, var ikke gjerdet der vi gikk inn og det var nøkler i alle traktorer

ingen gjerde mitt i borligstrøket så alle kunne bare gå inn

Lenke til kommentar

Banner fsx for å være en rampeunge. Skam deg. :ohmy:

 

Banner Latias fordi hva er det der helsefenomenet nå igjen? :blush:

 

Pft. Det kan forresten bare være det samme. Du er det eneste i verden som betyr noe for meg. :love:

Banner Vida for å ha satt meg i sjakk både her, på PM, på profilveggen og på mobilen. Herlighet. Du skriver så nydelig. :cry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

...heia Stoke.

Banner Hans fordi det høres ikke dumt ut.

Banner Vida fordi du skuffer meg. Det her er ikke bra. Trodde du var smartere enn som så.

 

Banner Vida for å ha satt meg i sjakk både her, på PM, på profilveggen og på mobilen. Herlighet. Du skriver så nydelig. :cry:

Stfu! Du skal virkelig ikke uttale deg! :cry:

Føles det godt å ta livet av sin egen kjæreste? :cry:Herregud, jeg elsker det. Jeg elsker deg! Du er verdens aller, aller, aller beste. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi det var dette jeg siktet til. :cry:

Banner Latias for jeg vurderer å legge meg i badekaret med ansiktsmaske og se på Unitedkampen der!

 

Det må du nesten spørre deg selv om. Du tar jo livet av kjæresten din opptil flere ganger daglig.

 

Banner Bow fordi det er da ikke noe å grue seg til. :p

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi det var dette jeg siktet til. :cry:

Banner Latias for jeg vurderer å legge meg i badekaret med ansiktsmaske og se på Unitedkampen der!

 

Det må du nesten spørre deg selv om. Du tar jo livet av kjæresten din opptil flere ganger daglig.

Banner Vida for å bortforklare seg nå. Du trenger ikke. Jeg har alltid visst at du ikke liker United. :(

 

Stfu, hadde du bare visst hva du gjør med meg. Får du betalt for å være så perfekt? :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Hans for å være dum. :p Det er et bytte av samtaleemne mellom siteringen og neste setning. ;)

 

Jeg har alltid visst at du ikke liker United. :(

Banner Latias fordi det der våger du ikke å påstå. Jeg har hatt plakat på rommet siden jeg gikk i andreklassen.

 

Stfu, hadde du bare visst hva du gjør med meg. Får du betalt for å være så perfekt? :cry:

Stfu. Perfekt er det du selv som er. Du piner meg. :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Mac for jeg liker utseendet på tastaturene. Bruker ett trådløst et nå, helt greit og bruke. :) Tok vel bare en time og bli vandt med størrelsen.. :p

 

Men jo, du har et poeng der. Hvorfor bruke det når man ikke bruker det på en mac. Det ser nice ut, og bråker mindre enn tastaturer til samme pris. Og hvorfor skal jeg ha engelsk oppsett på tastaturet? Skal ha det siden det er noen taster som blir lettere og treffe mens man programmerer da. :)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner joey fordi ay, ja er helt enig. Er svørt lydløse, samt lette å rengjøre. Noen putter de til og med i oppvaskmaskinen, lar de tørke et par dager også er de skinnende rene og funksjonelle igjen. :)

Tastene er litt større og enklere på den engeldkr utgaven. Har testet engelsk tastatur på min iPad, og blir svært mye enklere å skrive da når man har vent seg til det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...