Latias Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Nathalie for å slette. Banner Latias fordi det plutselig var utpsykende dårlig stemning her. Jeg tar meg en joggetur. Banner Vida fordi kan jeg være med? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Banner Latias fordi "Hællæææææ! Skjeeeeeeeeeeeeeeeeeera?" Endret 24. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Mac for å overdrive. Banner Vida fordi kan jeg være med? Ja, bli med. Vær så snill. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Vida fordi kan jeg være med? Ja, bli med. Vær så snill. Banner Vida fordi alt for deg, kjære. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Latias for apple's tastaturer er nice, eneste jeg ikke liker er at det er apple som har produsert det.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg elsker dem. De har en "neat" liten Apple logo bakpå i tillegg Elsker mitt alu tastatur! Har mange av de gamle også, men de er litt tunge å taste på. Har samme maskinen som på det siste bildet forresten Men nå skal jeg på McDonalds Hjemlandet ditt, McHansern og på kino med familien. Kommer tilbake ikveld Endret 24. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner MAc for de gamle ja, de er tunge. Skulle egentlig ha med kabel, men det var tomt på clasern, så det ble trådløst. Litt lite i størrelse, men det går vel greit etter en uke.. Trenger et tastatur med engelsk oppsett. Har du et tilovers? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Joey for å være kritisk av prinsipp! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Vida for jeg må få fikset eple produktene mine snart. To ipods, begge uten glass. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Vida fordi joey, nei, sorry. Har bare norske, og alle med kabel. Også aluen(med kabel) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Latias fordi hun fantaserte sikkert om deg i dress Banner Spritty for hun fantaserte nok om meg etter å ha sett det bildet ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Hans fordi du er kjekk! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Latias fordi jeg har savnet deg. Banner Spritty for hun fantaserte nok om meg etter å ha sett det bildet ja. Banner Hans fordi ikke prøv deg. Så vidt jeg husker fikk jeg aldri noe bilde av deg i dress, selv om jeg ba så tynt og inderlig på PM. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Vida fordi jeg savner deg fortsatt. Banner Vida for å ikke ha hørt om RPP. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Latias for å være vakker. Lol, halve fritiden min går jo med til å sitte i RPP og lete etter bilder av Hans. Neida. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Vida for å være nydelig. Bare halve? Hva med resten? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Bare halve? Hva med resten? Banner Latias fordi resten går til å mase på PM om enda fler bilder. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Vida for å mase for mye. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Latias for å komme med anklager. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 Banner Vida fordi jeg hater å si det, men du er faktisk søt når du lyver. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå