ColdCode Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner joey fordi det gleder jeg meg til. Medier og kommunikasjon Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Banner Spritty for nytt profilbilde på face. Fuckyea.jpg! Endret 23. september 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Hans fordi jeg fant deg på YouTube! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Vida for ikke rart, jeg er jo kjendis! Tydelig at du stalker meg og synes jeg er dødskjekk og er fascinert og interessert i meg. Det er greit det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Banner Hans fordi selvfølgelig. Jeg hadde vært akkurat like forelsket i deg om du så hadde presisert at det ikke var greit. Nei, herregud. Jeg har konsentrert alle følelsene jeg eier rundt Latias. Jeg kunne ikke falt hen i fascinasjon for noen andre om jeg så hadde prøvd. Jeg har verdens mest fantastiske kjæreste. Endret 23. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner vida for jeg vil hjem nå. Orker nesten ikke en time til. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Joey fordi jeg savner Latias. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Vida for å sutre. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Nathalie for å kommentere. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Vida for one step closer, i think. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner joey fordi nå er det pizza-time Hva skjeeeeeerrra? Holder på å lage nettside jeg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner MAc for lage nettside fra scratch eller wordpress lignende? Skjer ikke mye, nettop kommet hjem fra butikken. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Banner Joey fordi wordpress/webs.com blir useriøst, selvom jeg lagde en side en gang med Webs. Nå lager jeg kun i Dreamweaver, som blir så nærme "fra scratch" som jeg klarer Å skrive en hel nettside i notepad eller lignende går ikke for meg For å slippe å rote med routeren og kjøpe domene, bruker jeg en "free FTP hosting"-tjeneste som jeg laster opp siden til ved hjelp av FTP med programmet CyberDuck. Funker konge, og siden(som ikke på langt nær er ferdig) må dere gjerne sjekke ut Endret 23. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Mac for jeg må skaffe meg dreamweaver igjen, notepad++ fungerer, men er lettere i dreamweaver. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Banner CJ fordi Dreamweaver er juks. Du må begynne helt fra scratch hvis du har tenkt å lage nettside. Banner Joey fordi jeg savner Latias. Banner Vida fordi jeg savner kjæresten min. Hvorfor befinner hun seg i Bodø akkurat nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Latias for dreamweaver er ikke juks. Du kan faktisk gjøre akkurat det samme som du kan i notepad++, bare at du også har en visuel del, hvor du kan lage ting der, og så sjekke koden for eventuelle endringer etterpå. Mener og huske at programmet kostet mellom 5-7k. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Joey fordi aha, kult. Banner Vida fordi jeg savner kjæresten min. Hvorfor befinner hun seg i Bodø akkurat nå? Banner Latias fordi hun bor her. Vil du ha henne til Oslo? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Banner Latias fordi hun bor her. Vil du ha henne til Oslo? Banner Vida fordi bor hun virkelig i den trasige byen der? Ja, jeg vil ha henne til Oslo. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Banner Latias fordi det er veldig uvirkelig og vanskelig å oppfatte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Banner Nathalie fordi hva prater du om? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå