Aalton Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Joey fordi det hørtes kjedelig ut, uavhengig om det er vikar eller ikke. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Ole Marius Aalton ♥ fordi det høres jo kjempegøy ut! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Banner Latias fordi takk. Heldig for meg at du er en såpass enkel person å stalke også, da. Jeg har heller aldri hatt noe spesielt forhold til katter. Man kan ikke kommunisere med dem, og man kan ikke gå tur med dem. Min katt er dessuten allergisk mot folk. Hund ftw. True love waits. Banner Vida fordi jeg har tross alt skrevet 65k innlegg på forumet, så det skulle da bare mangle at det er enkelt å stalke meg. Bare hyggelig. Teit katt du har. Katter er rare vesen. Vil du at vi skal ha en hund? Damn. De ordene tok livet mitt. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Banner Latias fordi kan ikke si det. Vil ikke at folk skal stjele ideen min. Hmm, bare ikke det finnes en slik tråd fra før av Sender link når jeg har oppretta tråden Faen, det finnes en sånn tråd fra før av Endret 22. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Mac fordi aww, kjipt. Banner Latias fordi jeg elsker deg, vet du egentlig det? Katter er bare sære. Det vesenet er det eneste jeg noen gang har fått av faren min, og det var liksom erstatningen for at alle årene jeg gjennomgikk depresjon fordi jeg var enebarn. Det finner vi ut av etterhvert. Vi skal ha hund hvis du vil ha hund. Du skal faen ikke snakke. Har du glemt hvor sterkt inntrykk signaturen din gjorde på meg? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Banner Vida fordi jepp. Such a bummer Tråden skulle være om hva man gjør når man kjeder seg, forresten Nå fant jeg på en ny idè. Den skal ingen stjele Men kanskje sjekke om det finnes noe lignende først Edit: Det fantes ingen slik tråd. Oh yeah Endret 22. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 banner Spritty fordi jeg skriver rapport.... boooring! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner GreenRay fordi jeg har friminutt og spiller på iPaden min Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner GreenRay fordi jeg har friminutt og spiller på iPaden min Banner Spritty fordi vi har Automasjon nå, er friminutt om 25min Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Banner Mac for jeg har matfri nå Banner Grønn for å gå elektro! Endret 22. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 banner CrazyJoey fordi elektro is the right way! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Banner Joey fordi matpause snart her også. Katter er bare sære. Det vesenet er det eneste jeg noen gang har fått av faren min, og det var liksom erstatningen for at alle årene jeg gjennomgikk depresjon fordi jeg var enebarn. Det finner vi ut av etterhvert. Vi skal ha hund hvis du vil ha hund. Du skal faen ikke snakke. Har du glemt hvor sterkt inntrykk signaturen din gjorde på meg? Banner Vida fordi herregud. Vet du hva? Jeg elsker deg. Jeg elsker deg. JEG ELSKER DEG. Vi har hele livet foran oss sammen. Vi skal få snakket om det. <3 Flott at en link til United-tråden gjør inntrykk på deg. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Latias fordi da var matfriminuttet over Av med musikken og tilbake til skolebenken Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Banner Latias for å ikke banne meg Banner Spritty for å leke Ninja rett før timen begynner btw er visst mat om 5min Endret 22. september 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Greenray for bah, kjedelig, time igjen. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner joey fordi vi tegner perspektivtegning. Men sitter egentlig bare å kødder Er jo møkkakjedelig. Eller får man kanskje bruk for det når man skal bli grafisk designer/mediedesigner? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Spritty fordi vi har Engelsk... dette er fjerde timen vi sitter å hører på at læreren prater om Engels historie Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Grønn for vi har hatt PFO hele dagen utenom førstetimer og slutter 10 over to idag. Håper jeg får sett jenta jeg liker en gang til Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner joey fordi vi slutter et kvarter før dere Men jeg har en halvtime med buss hjem Nå sksl jeg lage en tråd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 banner spritty fordi jeg greier ikke vente til noe skjer i dag fy faen, og jeg banner deg også fordi jeg begynner å like denne tråden, utmerket måte å spamme på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå