ColdCode Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi lekser gir meg ingenting, så derfor burde jeg egentlig ikke "gi noe" til leksene heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac fordi lekser gir deg tidsfordriv. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi det gjør dette forumet også... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Kammizez for det meste på nettet er tidsfordriv, men ikke alt. Kankje jeg faktisk skal begynne med det jeg sa jeg skulle begynne med for 3 timer siden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Crazyjoey fordi dette gir ikke mening. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Nathalie fordi du gir ikke mening. Hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias for å mislike meg. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Nathalie fordi hva dtiver du med da? Endret 21. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Nathalie for å ikke bli likt. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Kammizez for blah, mye og gjøre nå for tiden. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner joey fordi jeg kan dessverre ikke komme på Skype som jeg sa pga mye lekser. Vi får ta'n igjen imorra Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac for det går nok helt fint. Og om jeg ikke svarer så er det rett og slett fordi jeg ikke hører skypen min.. Er pålogga hele tiden vett, inkludert i timene. ER ikke alltid vi får lov til og bruke pc i timen, og i friminuttene har jeg andre ting jeg skal gjøre, du kan jo gjette hva. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Banner joey for å være forståelsesfull. Kos deg med jenta men, nå er jeg trøtt. Natta, folkens Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner MAc for da har man vært oppe en times tid, og skal snart gå til bussen. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Banner joey fordi har nettopp stått opp Fatter'n kjører meg på skolen idag, så da slipper jeg å gå så tidlig. Mer tid på iPaden om morran Idag skal jeg lage en ny tråd på Lekeplassen Men jeg sier ingenting enda Endret 22. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Banner Mac fordi hva slags tråd? Si det. God morgen, forresten. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Latias for Yay, ingen lærer Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Banner Joey fordi det er jo bare trasig. Banner CJ fordi lekser er oppskrytt. Kunne ikke vært mer enig. Skrev drøftningsartikkel om fenomenet i fjor, og ble trukket i karakter fordi jeg ikke hadde slått alle mine egne "positive" argumenter ihjel med fornuft. OMFG, DU SENDTE AKKURAT EN TEKSTMELDING SOM SERIØST TOK LIVET AV MEG! Endret 22. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Banner Vida for jeg får aldri sms jeg. Men nå er det PFO, når vi får lærer. Han skulle snakke med en dud. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Banner Joey fordi ikke jeg heller. foreveralone.jpg. Banner CJ fordi lekser er oppskrytt. Kunne ikke vært mer enig. Skrev drøftningsartikkel om fenomenet i fjor, og ble trukket i karakter fordi jeg ikke hadde slått alle mine egne "positive" argumenter ihjel med fornuft. OMFG, DU SENDTE AKKURAT EN TEKSTMELDING SOM SERIØST TOK LIVET AV MEG! Banner Vida for å ha lærere som er dumme som gås. Wtf? Seriøst? I så fall, RIP. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå