felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac. Banner Vida fordi heldigvis er det ingen flom lenger. Nå er det bare snakk om oversvømmelser. Du blir sjarmert hver gang jeg skal spise? Haha, du er søt. Banner Latias fordi jeg blir helt fortvilet over at Gud ikke hører mine bønner. Jeg blir dødssjarmert. Seriøst. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida for å tro på gud. Jeg blir oppgitt... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Kammi fordi hvorfor bryr du deg? Du hater meg uansett. Det må da være klinkende likegyldig for deg hva jeg bestemmer meg for å tro på. 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner vida for ja latias, hun er syk. Men hun er på bedringens vei, og er på skolen da. Og mac: Vel, problemet er at jeg ikke får hatt begge dekoderene på samtidig, da mister vi begge signalet. Vi har splittet opp kabelen inne, og ikke ute på parabolen om det er nødvendig? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Vida for å tro at hun blir hatet. Såklart likegyldig for meg hva du tror på, men jeg blir fortsatt oppgitt om du gjør det. Endret 21. september 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida for å tro vite at hun blir hatet. Banner Kammi fordi du sa det selv. Og du knuste hjertet mitt. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida for å være en forvirret person. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Kammizez fordi joey skal spørre. EDIT: Da har jeg spurt, svar får du på PM om noen minutter Endret 21. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg blir helt fortvilet over at Gud Aalton ikke hører mine bønner. Banner Vida fordi jeg må beklage, har vært opptatt i det siste Banner Spritty for snakke om PM, hvem bryr seg? Endret 21. september 2011 av Aalton waits for alice 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner kjæresten min fordi hvorfor er jeg ikke overrasket over at det regner i dag også? Banner Spritty for det har ikke regnet på meg i dag. Solen skinner alltid på de beste guttene. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Solen skinner alltid på de beste guttene. Banner Hans fordi teorien din holder ikke mål, ettersom realitetene viser at den aller beste gutten holder på å regne bort. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida for å være morsom. Det regner da ikke her hos meg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Kammi fordi ikke? Faen, jeg må begynne å revurdere stalker-ressursene mine. Helt tydelig at de er for dårlige når slik feilinformasjon kommer ut. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi ja, det burde du. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Kammizez for å like briller. Bruk linser Det gjør jeg PM sendt, Joey. Håper du får nytte av den Endret 21. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac for den kom til hjelp ja. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner joey fordi bra! Klarer ikke gjøre leksene jo, lengter alltid inn her Endret 21. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac fordi lekser? Hva er det? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias for lekser for meg er det jeg gjør i timen mens lærern babler om atl mulig annet.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner CJ fordi lekser er oppskrytt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå