Aalton Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi du fortjener et dikt jeg kom over som passer deg så bra. A girl so dear and lovable adventurous and risible One woman so independent and strong-willed fantastic and Beautiful Finds her way through difficulties Fights the storm, and even the breeze Shows the way she wants to live Proud to show what to believe Together they are always strong and they know that they belong The woman and the girl take over the world With love and devotion She’s my precious pearl 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 DU SKJØNNER VIRKELIG INGENTING AV HVOR STERKT INNTRYKK DET GJORDE? Banner Vida fordi nei, jeg forstår egentlig ikke. Det var bare snakk om et par tre ord. Banner AWFA fordi fint dikt! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi bare? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi ja, var det ikke bare snakk om tre ord? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi nå får pappa ny router og raskere internett av jobben sin. Han jobber i Canal Digital som er eid av Telenor. Endelig raskere internett. Det blir deilig Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac fordi tøft! Banner Vida fordi ja, var det ikke bare snakk om tre ord? Banner Latias fordi bare stfu. Jeg skal gå og male de tre ordene dine på veggen over senga mi. Nå med det samme. Seriøst. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Vida fordi jepp! Blir skikkelig digg Endret 21. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac fordi husk at du også vil få gratis WiMP. Banner Vida fordi jeg er ingen fan av tagging, jeg håper virkelig ikke at du har tenkt å gjøre det. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Latias fordi selvsagt har vi gratis WIMP. Pappa jobber jo i Canal Digital. Duh! Selv betaler jeg, da bare et abonnement er inkludert :/ Og jeg vil ha WiMP på iPad og iPhone Endret 21. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac for akkurat nå hater jeg problemet med dekoderene her. Men problemet er ute på parabolen, så må kjøpe noen nye deler først. Bah, alt går jo skeis for tiden, utenom det med jenta da Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner joey fordi er ikke sjeldent pappa blir spurt om tjenester ang parabol og TV`er her i bygda Bra det går fint med jenta Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Mac for kankje du kan spører han et spørsmål for meg da? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Mac for kankje du kan spører han et spørsmål for meg da? Banner Joey for å være søt. Endret 21. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida for har du lyst har du lov. Hodet mitt surrer mye for tiden, alt for mye på en gang. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey fordi neida, jeg skal spare meg. Det går så fint. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner kjæresten min fordi hvorfor er jeg ikke overrasket over at det regner i dag også? Brb, mat! Endret 21. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner kjæresten min fordi hvorfor er jeg ikke overrasket over at det regner i dag også? Brb, mat! Banner Latias fordi det er muligens fordi det ligger en forbannelse over byen din for tiden. Skulle så gjerne ha reddet deg vekk fra flommen. Haha, vet du hva? Du sjarmerer meg i senk hver gang du nevner at du skal spise noe. Jeg blir så ufattelig glad. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida for greit det, men er bare og rette på meg om du føler for det Håper jenta jeg liker blir frisk snart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey fordi er hun syk? Banner kjæresten min fordi hvorfor er jeg ikke overrasket over at det regner i dag også? Brb, mat! Banner Latias fordi det er muligens fordi det ligger en forbannelse over byen din for tiden. Skulle så gjerne ha reddet deg vekk fra flommen. Haha, vet du hva? Du sjarmerer meg i senk hver gang du nevner at du skal spise noe. Jeg blir så ufattelig glad. Banner Vida fordi heldigvis er det ingen flom lenger. Nå er det bare snakk om oversvømmelser. Du blir sjarmert hver gang jeg skal spise? Haha, du er søt. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi joey, hva lurer du på, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå