Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi hvis jeg er sinnssyk, vil jeg gjerne vite hva du er. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi jeg er forsåvidt ganske sinnssyk jeg også. Det er derfor vi passer så perfekt sammen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi synes du at vi passer perfekt sammen? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi jeg synes det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi det synes jeg også, egentlig. Jeg håper virkelig at du ikke er flau over det. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias for jeg lurer på hva det er til middag idag, og nå skal jeg fortsette med html. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey fordi Vida lurte meg til å hjelpe henne med å jukse på matteprpøven sin Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner AWFA for å beskylde kjæresten min for noe sånt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 BANNER OLE FORDI JEG HAR IKKE JUKSET, FOR FAEN! Banner Vida fordi det synes jeg også, egentlig. Jeg håper virkelig at du ikke er flau over det. Banner Latias fordi jeg kunne da aldri vært flau. Love Conquers All. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi synes du at vi passer perfekt sammen? Banner Latias for begge to er like gærne, så jada. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Hans fordi det var poenget mitt også. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Hans fordi takk. Vi elsker deg også. Banner Vida fordi det synes jeg også, egentlig. Jeg håper virkelig at du ikke er flau over det. Banner Latias fordi jeg kunne da aldri vært flau. Love Conquers All. Banner Vida for å lese skjult tekst! Hvordan kunne du? Endret 21. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi jeg har magiske superkrefter. Har grått av lykke hele dagen etter å ha lest den skjulte teksten. Jeg er enda helt lammet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida for å gråte av noe så lite. Det var ikke meningen. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi jeg beskylder Vida for å bruke hjelp på en prøve, ja. Men etter en diskusjon på skype har vi kommet frem til at hun egentlig skjønte spørsmålet og visste svaret underbevisst, slik at min hjelp ikke var noe annet enn en bekreftelse på det hun allerede visste. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Latias fordi noe så lite? DET ER DET VAKRESTE JEG NOEN GANG HAR SETT, FOR FAEN! Banner Ole for å spre det til hele forumet. Endret 21. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi noe så lite? DET ER DET VAKRESTE JEG NOEN GANG HAR SETT, FOR FAEN! https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=reply_post&f=472&t=1279488&qpid=18339802 Banner Vida for å banne Latias som er en Manu fan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Noreply fordi du er United-supporter selv også, så stfu. Banner Latias fordi noe så lite? DET ER DET VAKRESTE JEG NOEN GANG HAR SETT, FOR FAEN! Banner Vida fordi flott at du likte det. Håper du forstod at jeg mener det også da. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Ole for å spre det til hele forumet. Banner Vida. Beklager at jeg sprer det faktum at du er smart og utnytter dine ressurser på riktig måte. Banner latias for å be en United supporter stfu.. Endret 21. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Ole for å være litt søt av og til. Banner Vida fordi flott at du likte det. Håper du forstod at jeg mener det også da. Banner Latias fordi likte det? DU SKJØNNER VIRKELIG INGENTING AV HVOR STERKT INNTRYKK DET GJORDE? Endret 21. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå