felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi jeg fryder meg over innleggene dine. Du er helt herlig. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias for å være så grei at han svarte på spørsmålet til Spritty. Banner Vida for å tenke på seg selv, og skrive det om Latias, smart. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Ole Marius Aalton <3 fordi gjett hvem som fikk toppkarakter på matteprøven du hjalp meg med? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner AWFA fordi jeg håper han er fornøyd med svaret han fikk da. Banner Latias fordi jeg fryder meg over innleggene dine. Du er helt herlig. Banner Vida for å le av meg og innleggene mine. Ser jeg ut som en klovn? Banner Vida for å ha fått toppkarakter i matte. Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias fordi det er som regel positivt når jeg ler, bare så du vet det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi ja, nettopp. Hvem har sagt at det er negativ å le av klovner? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 banner latias fordi jeg er lei "DINNGGGG" på IRC. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Bundy fordi slutt og bruk IRC da vel! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Bundy for IRC funger ikke hos meg, men så har jeg ikke orket og feilsøke så mye heller. Banner Latias for IRC er jo bra da, funker fett Endret 21. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey fordi finnes det noe som faktisk fungerer hos deg? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey fordi hvordan går det med jenta di? Banner Vida fordi ja, nettopp. Hvem har sagt at det er negativ å le av klovner? Banner Latias fordi da er vi enige, da. Banner Joey fordi finnes det noe som faktisk fungerer hos deg? Bonusban for genialitet! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Vida fordi det lurer jeg også på. Lurer på om hun har blitt feilsøkt enda eller ikke. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Vida for det går fremover. Bonusbanner latias for ja, mye som faktisk fungerer hos meg. Bare fordi jeg skriver om at ca 5% av tingene mine ikke funker betyr ikke at de restende 95% ikke fungerer.. Banner latias for feilsøking er noe innenfor software på en pc, ikke på jenter. Er ikke så dum altså. Endret 21. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner CJ fordi det er fullt mulig å feilsøke jenter også. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias for mye mulig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey fordi be henne med ut. Banner Vida fordi det lurer jeg også på. Lurer på om hun har blitt feilsøkt enda eller ikke. :!: Banner Latias fordi du får lov til å feilsøke meg også, hvis du vil. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey for å like å feilsøke. Alltid morro å løse problemer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Banner Mac fordi jeg svarte på spørsmålet ditt. Banner Latias fordi du får lov til å feilsøke meg også, hvis du vil. Banner Vida fordi jeg skulle ønske jeg kunne, men dessverre finnes det ingenting jeg kan sette fingeren på. Du er perfekt. Endret 21. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Latias for ja det er det, Mac, men kommer helt ann på problemet. F.eks så satt jeg her en dag med ei vennines pc med 7 timer feilsøking og 2 timer med fiksing i regedit og driverinstallasjoner... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Banner Joey fordi Latias er helt sinnssyk! Banner Vida fordi jeg skulle ønske jeg kunne, men dessverre finnes det ingenting jeg kan sette fingeren på. Du er perfekt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå