Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi eller du kan gjøre som meg. Drømme om kjæresten både før, under og etter skolen. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for jeg skal prøve og få det til imorgen, jeg skal prøve. Kan ikke love at jeg klarer og spørre, det er faktisk ikke så lett. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi hva har du å tape på det? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Vida fordi det lurer jeg også på. Det er verre å bare sitte og synes synd på seg selv. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias fordi ingen bryr seg om meg. Banner Chillax, for jeg gjør. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for jeg har vel ingenting og taåe på det, kan jo hende jeg mister en veldig god venn, men det får jo bare gå. Sier hun nei, så får jeg håpe på det beste at hun fortsatt vil være en god venn iværtfall. Skal prøve, noen som gidder og sende meg melding for å minne meg på det imorgen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi hvilket spørsmål skal du spørre henne, som hun kan svare nei på? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi vil du ha en påminnelse på at du liker en jente? Ok. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Banner Kammi for jeg liker ei jente veldig godt og har lyst til å bli sammen med henne. Så da blir det vel et slikt spørsmål, men det er fanken ikke lett og spørre slike spørsmål! Banner Latias for jeg mente en påminnelse om at jeg skal spørre, slik at jeg ikke glemmer det imorgen også. Endret 19. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi hvis du virkelig er glad i henne, kommer du ikke til å glemme det. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey for å være en idiot. En 15-åring(?) spør ikke en annen jente om hun vil bli sammen med deg. Da ber du om å bli avvist. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Banner Latias for du har ingen anelse om hvor glemsk jeg er, uansett hva det gjelder. Jeg er jo kjempeglad i henne, men jeg kan glemme absolutt ALT sånn helt plutselig. Hater når det skjer, og det skal ikke skje imorgen! Banner Kammi for jeg er 16 og gutt.. Og hvorfor skal jeg ikke spørre om det? HVa skal jeg da spørre om? Ønsker jo at hun skal bli min kjæreste. Endret 19. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi spør om hun er interessert i å finne på noe. Jeg tror jeg hadde fått litt sjokk om noen plutselig kom opp til meg og spurte om å bli kjærester. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias fordi Joey, du må prate litt med henne, bli kjent. Deretter kan du spørre om dere skal finne på noe utenfor skolen. Om hun er med, så er du godt på vei. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Banner Latias for jeg har rett og slett ikke peiling på slikt, og trenger gode råd. Kan jo spørre om det, men så vet jeg jo ikke om hun vil det heller da. Faen, dette er ikke lett. Og kammi, vi har blitt godt kjent, snakker veldig mye med hverandre, om det meste. Kan da teste og spørre om hun vil bli med på noe, men så var det å finne ut hva.. Endret 19. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi spør om hun vil være med på LAN. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for det tror jeg nok ikke fungerer så bra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi ta henne med på en film hjemme hos deg/henne? Få inn litt fysisk kontakt, og kjør på. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Kammi fordi hadde det bare vært så enkelt. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Kammi for film ja, der sa du noe. Og med fysisk kontakt så mener du? F.eks slikt som å gi en klem er noe hun faktisk sa til meg at ikke er lett og gi klemmer. Vi gir hverandre klemmer og holder rundt hverandre noen ganger. Tror jeg har en sjangs altså, men det er bare å få fram sjangsjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå