The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for jeg er dum vett, glemte og spørre idag, og det er ikke alt jeg glemmer/rett og slett ikke får til. Jeg er en idiot. aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey for å ikke sette alarm på mobilen! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for jeg har ikke en mobil som faktisk fungerer nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi hva bruker du til å kommunisere med folk? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for jeg har jo en pc. Det er vel det eneste jeg har atm, siden mobilen er på rep for andre gang. Ja jeg vet, livet mitt suger. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi lol, livet ditt suger. Banner Vida fordi minusgrader i september? Wtf, hvor er det du bor? Sibir? Stfu. Jeg elsker å ha deg ut av kontroll. Vil du virkelig kysse? Banner Verdens Beste Kjæreste fordi vinden kan være ordentlig fæl i Bodø. Du har faktisk aldri opplevd meg med kontroll. Jeg har vært komplett ute av kontroll helt siden jeg så deg første gang. JEG VIL KYSSE! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner VBK fordi prøver du å få meg til en by med ordentlig fæl vind? Er du like deilig med kontroll som du er uten? Hold ut. Jeg elsker deg. <3 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner VBK fordi jeg har aldri prøvd å få deg hit. Skulle gjerne ha gitt deg et godt svar nå, men jeg aner faktisk ikke. Husker ikke hvordan det er å ha kontroll. Hva hvis jeg ikke holder ut? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Synes dere burde endre VBK til BTK. Men den skjønner vel ikke dere. Banner ingen, fordi det er teit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Hans fordi utdyp! Banner VBK fordi jeg har aldri prøvd å få deg hit. Skulle gjerne ha gitt deg et godt svar nå, men jeg aner faktisk ikke. Husker ikke hvordan det er å ha kontroll. Hva hvis jeg ikke holder ut? Banner Vida fordi jo, du tvinger meg til å flytte til Bodø kommende sommer. Det går fint. Bare lov meg at du ikke forandrer deg. En av grunnene til at jeg elsker deg, er nettopp fordi at du er den du er. Du skal holde ut. Ellers dropper jeg skolen og tar første fly til Bodø ! =O 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Vida fordi jo, du tvinger meg til å flytte til Bodø kommende sommer. Det går fint. Bare lov meg at du ikke forandrer deg. En av grunnene til at jeg elsker deg, er nettopp fordi at du er den du er. Du skal holde ut. Ellers dropper jeg skolen og tar første fly til Bodø ! =O Banner Latias fordi det gjør jeg aldeles ikke! Jeg kan love å aldri forandre meg, men bare hvis du lover det samme. Er det greit? Greit. For din skyld. </3 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Hans fordi utdyp! Ante ikke at man ikke lærte å google på skolen lenger. Første søk på BTK jo. http://en.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rader :-----D Banner en eller annen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Banner Hans fordi virkelig? Damn, de der tortur-greiene hørtes jævlig deilig ut. Ok, ok, ok! Jeg trekker det tilbake umiddelbart. Endret 19. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Vida for den sangen fikk meg til og tenke på en person Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi hvilken sang? Apropos musikk! Gjett hvem som har gratis WiMP-abonnement? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi hvilken sang? Banner Latias fordi det gjør jeg aldeles ikke! Jeg kan love å aldri forandre meg, men bare hvis du lover det samme. Er det greit? Greit. For din skyld. </3 Banner Vida fordi neivel. Da kommer jeg ikke da... Får jeg ikke bli bedre engang? Jeg visste du ville forstå. ELSKER DEG! <3 Apropos musikk! Gjett hvem som har gratis WiMP-abonnement? Banner Vida fordi jeg! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Vida for jeg hører på "I want To Break free" med Queen. Veldig fin sang. Fikk meg til og tenke på dama jeg liker Og jeg har også wimp gratis nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi alle har jo gratis WiMP nå. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias fordi jeg har ikke gratis WiMP. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias og Vida for jeg hater dere :-----D 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå