Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi glem nå feilsøking. I dag skal du snakke med jenta du liker. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for feilsøking gjort for lenge siden. Skal da gjøre det da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi du må fortelle i etterkant hvordan det gikk. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for snakking påbegynt.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi lykke til da! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias fordi du er søt, du. Banner Hans fordi som vanlig regner det her i dag. Banner Vida fordi du sender helt vanvittige meldinger når du ikke har kontroll! Selvfølgelig. Jeg skal gjøre det så fort jeg får muligheten. Det var da voldsomt til evinnelig plage. Unner deg virkelig ikke dette. Her våknet jeg til tilsynelatende strålende sol, men vinden er så brutal at det nok er utallige minusgrader ute. Jeg vet det. Jeg må slutte å la min manglende kontroll gå utover deg på den måten. Tusen takk. Det betyr alt for meg at du virkelig ønsker det. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner vida for jeg er en idiot.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey for auda, gikk ikke så bra med kvinnemennesket? Flere fisk i havet etc. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner hansern for er ikke det, jeg glemte og spørre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi glemte å spørre? Det var da voldsomt til evinnelig plage. Unner deg virkelig ikke dette. Her våknet jeg til tilsynelatende strålende sol, men vinden er så brutal at det nok er utallige minusgrader ute. Jeg vet det. Jeg må slutte å la min manglende kontroll gå utover deg på den måten. Tusen takk. Det betyr alt for meg at du virkelig ønsker det. Banner Vida fordi minusgrader i september? Wtf, hvor er det du bor? Sibir? Stfu. Jeg elsker å ha deg ut av kontroll. Vil du virkelig kysse? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Lataias for jeg er en idiot. Derfor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi jeg trodde vi ble enige om at du skulle spørre. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for jeg tror jeg skal prøve imorgen, tror det går skeis da men. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joeyvennenmin for var på sykehuset i dag å jeg. Og om 14 dager skal ejgj få vite om jeg må på rønken med ansiktet mitt Nå går jeg å leker med Lillenmin Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Nesavennenmin for uffda. Du får leke deg litt med han du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi jeg blir skuffet om du ikke prøver i morgen. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for å være skuffet over meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi det sa jeg ikke. Jeg sa jeg blir skuffet om du ikke prøver i morgen. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for javell. Jeg kan ikke love noe, jeg er jo en idiot, det vet du. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Joey fordi er du en idiot? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå