Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Mac fordi Liverpool får juling! Banner Latias for å overvurdere tålsomheten min. Takk. Jeg vil så nødig nekte deg noe som helst, men jeg tror ikke dette er noe du burde utsette deg selv for. Det høres bare ille ut. Banner Vida fordi jeg gjør hva som helst for deg. Du har rett, jeg kan ikke utsette meg selv for det igjen. Jeg er klar over hvor bekymret du blir om jeg blir syk. Og PM. Fy faen. :!: 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for da fant jeg ut av problemet. Alt for svakt signal. Trenger en signalforsterker for å ha mulighet til og splitte opp signalet. Jaja, satser på at det ikke koster så my.. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Joey fordi hva er egentlig greia med at du sliter med teknologiske greier hele tiden? Banner Mac fordi Liverpool får juling! Banner Vida fordi jeg gjør hva som helst for deg. Du har rett, jeg kan ikke utsette meg selv for det igjen. Jeg er klar over hvor bekymret du blir om jeg blir syk. Og PM. Fy faen. :!: Banner Latias fordi jeg forventer ikke annet. Tusen hjertelig takk, kjære. Det betyr ufattelig mye for meg at du ikke vil utsette meg for den bekymringen igjen. Jeg vet. Av og til er jeg faktisk ganske morsom. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi det var da så lite. Og PM'ene dine er alltid geniale, men denne gangen var det bare helt sykt. :!: Jeg har følelser for deg. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for jeg er sikker på at dere snakker om hvor kul jeg er på PM. Det er greit, det skal dere få lov til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Hans fordi wtf, hvordan visste du det? Typisk Vida å videresende PM'ene mine. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi det var da så lite. Og PM'ene dine er alltid geniale, men denne gangen var det bare helt sykt. :!: Jeg har følelser for deg. Banner Latias fordi jeg vet. Sitter enda og ler for meg selv. Jeg har seriøse følelser for deg også. Jeg mener det. Banner Latias for jeg er sikker på at dere snakker om hvor kul jeg er på PM. Det er greit, det skal dere få lov til. Banner Hans fordi fy faen, har du vært inne og lest samtalene våre? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida for å begynne med banneord igjen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Mac fordi jeg er nordlending, ok? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner nordlendingen min for å ha massive følelser for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal si. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for å atter en gang begynne med følelser. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Mac fordi følelser er naturlig. Alle har følelser. Jeg og Latias har bare ... enda mer. Banner nordlendingen min for å ha massive følelser for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Ikke si noe som helst. Bare ... Ja, du vet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi jeg greier ikke å kontrollere følelsene lenger. Det er umulig. Hva vet jeg? Si det. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for dette var en kjip fotballdag for meg som er ABU :----C Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Hansemann for å være kjip. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Kammizez for jeg lurer på om jeg skal lage til enda en pc krok. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Joey fordi gjør det. Du har jo nok av tekniske dingser å fylle opp med. Banner Vida fordi jeg greier ikke å kontrollere følelsene lenger. Det er umulig. Hva vet jeg? Si det. Banner Latias fordi tell me about it. Jeg aner ikke engang hva kontroll er lenger. Kyss meg. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Hansemann for å være genial. Banner Vida for: Dude, når er jeg ikke genial? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Banner Hans fordi som vanlig regner det her i dag. Banner Latias fordi tell me about it. Jeg aner ikke engang hva kontroll er lenger. Kyss meg. Banner Vida fordi du sender helt vanvittige meldinger når du ikke har kontroll! Selvfølgelig. Jeg skal gjøre det så fort jeg får muligheten. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Banner Latias for onoes, nettet funker ikke trådløst. Enda mere og feilsøke på senere idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå