Kammizez Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Hansemann for å være genial. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Kammi fordi greit, for all del. Vi setter strek. Latias kan sikkert sette opp en regel mot bruk av søte ord og . 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi nå er det kamp! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Nathalie19 for det stemmer! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Hans fordi Liverpool ligger under! Banner Kammi fordi greit, for all del. Vi setter strek. Latias kan sikkert sette opp en regel mot bruk av søte ord og . Neh. V4 er åpen for de som er allergiske mot tøsing. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Neh. V4 er åpen for de som er allergiske mot tøsing. Banner Latias for å få sagt det. Damn. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi noen må jo det! Hvordan har du det? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for da får man fortsetet med kablene da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner CJ for å ikke bruke tiden sin på å stalke jenta du liker. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for 1. det regner ute, 2 hvordan skal jeg komme meg til der hun bor? Og jeg klarer og vente en dag til altså. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hvordan har du det? Banner Latias fordi jeg har det ganske fint. Merker at jeg burde tatt det litt roligere i helgen av hensyn til immunforsvaret, men alt i alt føler jeg meg helt bra. Er det bra med deg? Banner Joey for å klare å vente. Kan du lære meg tålmodighetstrikset ditt? Endret 18. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi det er flott at du har blitt kvitt sykdommen. Jeg har vært veldig bekymret for deg den siste uken. Jeg har det ganske så fint for tiden. Regnværet plager meg, men det spiller ingen rolle så lenge jeg har kjæresten min og det går fotball på TV dagen lang. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi det er ordentlig urettferdig at du skal være så vanvittig plaget med regnvær over så lang tid. Jeg finner det faktisk dypt forstyrrende at kjæresten min skal lide under slike værforhold. Kunne gledelig ha send solen sørover, hadde jeg bare hatt evne til det. Flott å høre at du har det ganske så fint på tross av dette. Det gjør virkelig godt å vite det. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida for hei dere ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Tsjuden fordi lenge siden sist. Skjer? Banner Vida fordi det er så ufattelig søtt av deg å tenke på meg. Jeg elsker deg for det. Skulle ønske vi kunne nyte sola sammen i Bodø akkurat nå. Apropos. Det er varslet flom i Oslo i kveld. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi du holder deg innendørs, ellers blir jeg sittende med angst for at du seriøst skal drukne. Oppfattet? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi du holder deg innendørs, ellers blir jeg sittende med angst for at du seriøst skal drukne. Oppfattet? Banner Vida for å undervurdere svømmeferdighetene mine. Jeg skal bli hjemme. For din skyld. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for å overvurdere tålsomheten min. Takk. Jeg vil så nødig nekte deg noe som helst, men jeg tror ikke dette er noe du burde utsette deg selv for. Det høres bare ille ut. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida for jeg blir gal av dette fordømte tullet med signalet nå! Please hjelp meg. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Banner Joey for å bli gal Hva trenger du hjelp til? Endret 18. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå