felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida for overdrevent buk av banneord. Banner Mac fordi lol, dette er liksom bannetråden. Banner Mac fordi helt siden Vida ble med. Alt er hennes feil, hun sprer for mye kjærlighet. Banner Vida fordi ta deg sammen, nå er det like før jeg lider samme skjebne. Du må slutte å være så deilig! Jada, skyld på meg. Brb. Jeg må skifte. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Jada, skyld på meg. Brb. Jeg må skifte. Banner Vida fordi det var jo ikke negativt ment. Ikke ta alt så veldig personlig hele tiden. Faen da. Jeg som hadde tenkt å spørre om du ville bli med i dusjen. Jaja, skift i fred. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi stfu. Jeg elsker det når du skylder på meg. Dusjen? Med verdens deiligste? Brb, skal kle av meg! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi du har også skylden for at du bor 1198 km unna meg. Det er din skyld. Og kun din skyld. Kle av deg? Vi skal liksom rengjøre badet. Skal du kle av deg for det? 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi kan du og Vida please stoppe med det klisset? Dere ødelegger tråden for alle andre. 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Banner Vowels fordi det er jo ingen andre her. Uansett, vi er flink til å begrense oss når det faktisk er andre her. Endret 18. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Banner Latias fordi det sier seg selv at ingen andre er her når dere holder på sånn. Bruk PM eller dra på besøk. Endret 18. september 2011 av Vowels 6 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vowels fordi utmerket forslag. Greit om jeg stikker innom en tur i kveld, Latias? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi i kveld passer dårlig. Jeg skal på date. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi ah, kjipt. Får vel bare finne noen andre å tilbringe kvelden med. Kanskje han koselige fyren jeg hadde det så fint med på fredagskvelden. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi jeg kan alltids avlyse daten. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for å falle for utpressingen min. Er strålende vær i Bodø i dag. Blir du med på topptur? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi jeg kan da ikke la deg utsette deg selv for det samme en gang til. Regner her i dag, som vanlig. Jeg er med på topptur, hvor skal vi? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi tro meg, jeg skal sørge for at det aldri gjentar seg. Har enda vondt i hele kroppen etter behandlingen. Hva faen feiler verden? Hva faen feiler Gud? HAR JEG IKKE GANG PÅ GANG GITT ETTERTRYKKELIG BESKJED OM AT KJÆRESTEN MIN SKAL HA PENT VÆR? Vi drar til Keiservarden. Oooog jeg vil holde deg i hånden hele turen. Sånn helt egentlig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi jeg skjønner at det er tungt. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe med det. Jeg lover i hvert fall å ta vare på deg så lenge du lever. Regn er jo ikke bare negativt. Strømprisene blir f.eks. ganske lave den kommende vinteren. Vi drar til Keiservarden. Du skal få holde meg i hånden hele turen. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi kan vi PLEASE bytte tema? Skjønner hvorfor de sperra tråden når dere holder på sånn... Hva med... øh... morsomme YouTube videoer? 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Spritty fordi jeg blir bare trist. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Nathalie fordi av hva da? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Mac fordi hva skal vi snakke om hvis jeg ikke får nevne kjæresten min? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Mac fordi hva skal vi snakke om hvis jeg ikke får nevne kjæresten min? Banner Latias for det er litt forskjell på å "nevne kjæresten min" og det å skrive en novelle som ville fått selv den mest sukkersøte jentebok-forfatter til å få diabetes. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå