Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias fordi du skal bare fortsette med å ikke vekke meg. Jeg vil helst leve i lykkelig uvitenhet om hva som egentlig foregår mens jeg sover.

Oi. Da er det nok enda mer enn bare 1198, for vi har ikke engang E6 i Bodø. :ermm: Og ja, dette er noe jeg skjemmes over hver eneste gang jeg er ute og kjører.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi ikke faen om våre muligheter skal avhenge av en skoleplass. Hvis det er fullt får vi bare skyte ned en av de andre elevene. Det får bare koste hva det vil, jeg skal være med deg.

What, nei? Lol. Jeg er bare forelsket i deg fordi du har sertifikatet. Hele forholdet vårt skal bygge på at jeg utnytter deg til å bli kjørt over alt hele tiden.

Ok. Har en følelse av at unnskyldningen min ikke helt holder mål. Jeg kan like gjerne bare innrømme at jeg tenkte koffert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å sende nydelige tekstmeldinger. :cry:

Jeg forventer at du gjør alt som kreves for å bevare forholdet vårt. Jeg lover å gjøre det samme.

Ah, har alltid ønsket meg egen sjåfør. Dette skal bli gøy. :fun:

FUCK YOU, DU GIDDER JO ALDRI Å ÅPNE SPOLERNE MINE! JEG JOBBER HARDT MED DEM FFS! :cry:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi det skulle da bare mangle at jeg svarer på de nydelige tekstmeldingene du sender meg. :)

Jeg gjør hva som helst som skal til, jeg lover. Ingenting skal få ødelegge for oss.

Hvor vil du bli kjørt til først? :fun:

Orker fortsatt ikke å åpne. Står sikkert noe fælt skrevet der siden du ikke tør å si det i offentligheten. :ohmy:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi du aner ikke sjæl hvor masse meldingene dine har betydd for meg. Tusen takk for alt, du er seriøst verdens herligste. :love:

Jeg kan gi deg litt opplæring i senga til å begynne med. Høres det greit ut? :innocent:

Nei, ikke slutt med spoilere. Det at jeg ikke leser de, betyr ikke det at jeg ikke tenner på de! :(

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Mac fordi helt siden Vida ble med. Alt er hennes feil, hun sprer for mye kjærlighet. :p

Banner Latias fordi fy faen. Nå har du gjort det. Nå har du faen meg gjort det! Tenker du aldri over konsekvensene av at du er så jævlig deilig hele tiden?! Faen ta deg.

Nå vibrerer jeg. Mange takk, det skal du faen meg ha.

Banner Vida fordi ta deg sammen, nå er det like før jeg lider samme skjebne. Du må slutte å være så deilig! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...