felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Kammizez fordi jeg tenkte å sende deg PM i dag, men det ble altfor vanskelig. Tilgi meg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida for å være uforståelig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Kammizez for å være inkompetent! Neida. Joda. Skal prøve igjen i morgen. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi det er allerede imorgen. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner Kammizez for å være oppe så sent! Endret 17. september 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Grøgg fordi hva mener du? Jeg stod akkurat opp. God morgen. Oh My Fucking God, det der er noe av det vakreste jeg har lest! Banner Latias fordi da tenkte du vel riktig, vil jeg anta. Jeg har alltid vært stormforelsket i deg. Helt fra første øyeblikk. Følelsene mine blir sterkere for hver eneste dag som går. Hvis du bare visste hvor utålelig lyst jeg har til å kysse deg, og sove med deg, og tilbringe hele resten av livet mitt tett inntil deg, hadde du sannsynligvis besvimt av overbelastning. Dette er skadelig. Men jeg elsker det. Og jeg elsker deg. Banner Vida fordi har jeg verdens beste kjæreste eller har jeg verdens beste kjæreste? DU ER HELT SINNSSYK! JEG ELSKER DEG! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å nettopp stå opp, jeg skal til å legge meg, og sove til langt på ettermiddagen i morgen for så og se på litt PL! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Hans fordi PL blir gøy i dag. Gleder meg til United-Chelsea! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Grøgg fordi hva mener du? Jeg stod akkurat opp. God morgen. Banner Latias fordi uten å sende melding? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi jeg sovnet igjen straks etter det da, det er unnskyldningen min. Dessuten hadde det vært galt å forstyrre deg når du ligger og sover så søtt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi du hadde tvilsomt fått noe svar uansett. På den tiden sover jeg ganske tungt. Du er søt, faktisk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi du hadde tvilsomt fått noe svar uansett. På den tiden sover jeg ganske tungt. Du er søt, faktisk. Banner Vida fordi nettopp, det forsterker bare påstanden min. Vet du hva? Jeg synes du er litt småsøt når du sover. Liker det. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for å være overlegen. Liker det. Jeg hadde vært tusen ganger søtere hvis jeg fikk sove med kjæresten min. Nå for tiden er jeg egentlig bare depressiv når jeg sover. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for å være overlegen. Liker det. Banner Vida fordi det sa mordi også. Hvor lenge tror du at greier å holde ut uten kjæresten din? Sånn helt ærlig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias for å snakke med mormi. Sånn helt ærlig? Jeg overlever dette skoleåret. Men bare fordi jeg vet at du vil jeg skal fullføre. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi jeg må jo komme godt overens med svigermormi om jeg skal ha sjans på datteren hennes. Er det galt? Er du helt sikker? Det er enda lenge igjen til sommeren. Overlever du så lenge? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi det er slettes ikke galt. Hun elsker deg. Jeg har ingen garanti for noe som helst. Dør jeg, så dør jeg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi fortell henne at jeg er glad i henne, men at jeg foretrekker datteren hennes. Dør du, så dør jeg også. Så enkelt er det. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Banner Latias fordi vet du hva? Jeg tror faktisk hun blir lettet over å høre det. Skal videreføre beskjeden nå med det samme. Stfu! Ingen av oss får lov til å dø. Brb, må finne en måte å lindre dødsangstsmertene mine før jeg seriøst dør. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Banner Vida fordi LETTET? Er jeg plutselig ikke god nok for henne? Kan jeg kysse deg? Det vil lindre smertene mine i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå