Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner Vida fordi hun glemte å banne meg. ^^ Banner Crazyjoey fordi sov godt, da. Endret 17. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Nathalie fordi sov godt! Banner Latias fordi jeg vet ikke helt. Aller helst vil jeg ha deg helt for meg selv. Hele tiden. Banner Vida fordi da får jeg vel bare slå opp med Pink Lady. Hun som er så søt og som smaker så godt. Jaja. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for sov godt da Nathalie Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner CJ fordi hva skal du i morgen? Hvor var du? Rimi stenger 21. Banner Melisen fordi Rimien din er ikke eneste butikk i nærområdet. Sånn fyi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg legger meg nå, har vært fryktelig dårlig i dag. Sov godt alle bannevennerfolk. Endret 17. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner Latias for absolutt ingenting jeg vet om enda. Strekke kabler gjennom veggen, og få systemet til og fungere. Det er faktisk en noe krevende jobb og legge opp en kabel slik den skal ligge, samt sette opp nettverket fra grunnen av på nytt. Ellers har jeg ingen planer.. Banner Nathalie for du får sove godt og håpe på en bedre dag i morgen. Dårlige dager kommer og går, og det er plagsomt noen ganger. Endret 17. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Joey fordi aha, kult. Banner Vida fordi da får jeg vel bare slå opp med Pink Lady. Hun som er så søt og som smaker så godt. Jaja. Du kan få Pink Lady hvis jeg får Melissa. Greit? Banner Vida <3 fordi synes du det? Du er supersøt. <3 Se så søt! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi jeg visste det. Du brukte meg til å komme nærmere Melisen. Forræder. Jaja, lev et lykkelig liv sammen med henne. Dere er nydelige jenter begge to. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi jeg skulle egentlig konfirmeres i dag. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi det tok sin tid å innse. Takk for det! Lykke til med eplet ditt. Ønsker dere alt godt! Banner Chilly fordi "egentlig"? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi kan jeg få deg tilbake? Melisen er sikkert ikke interessert i deg uansett. Jeg vil ikke ha noen epler, jeg vil ha deg! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi ja, egentlig. Men jeg trakk meg, noe jeg angrer på. Jeg er lei meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Chillax fordi hvorfor trakk du deg? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi hva er det du sier? Er ikke Melissa interessert i meg? Brb, må revurdere livet mitt. Banner Chilly fordi hvorfor besluttet du å trekke deg? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi det er privat. Men jeg føler at jeg har gjort en gedigen tabbe. Dette vil være en byrde på mine skuldre for alltid. Det er utrolig tøft å vite at jeg aldri vil få sjansen igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Chillax fordi det kommer en dag i morgen. Prøv på nytt! Banner Vida fordi kos deg med Melisen da. Håper hun flytter bort herfra. Jeg kan ikke ha dere to boende i nabohuset. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å være bitter. Det var du som slo opp til fordel for et eple. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi hadet da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Chillax fordi snakkes da! Banner Latias for å være bitter. Det var du som slo opp til fordel for et eple. Banner Vida fordi ja, men det gir deg ingen rett til å slå opp til fordel for the girl next door. Det er bare ondt gjort. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi hvorfor er det alltid du som får bestemme reglene? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå