Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å være redd for militæret. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Kammi fordi definer kort hår for kjæresten min, er du snill. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi den er vanskelig. Jeg aner ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Kammi fordi fortell meg gjerne poenget med militæret når jeg skal jobbe innenfor økonomi. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å være smart! Kanskje du kunne ha regnet ut kostnadene til våpen og kjøretøy? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi det finnes alltid et poeng. Men det er ikke sikkert det har et stort nok poeng for deg til å vente et år med din økonomiutdannelse. Hvorfor økonomi? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner Kammi fordi jeg vet ikke helt. Har egentlig ingen anelse om hva jeg skal. Økonomi høres ut som det mest fornuftige. Banner Mac fordi hvor vanskelig kan vel det være? Endret 17. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi økonomi er definitivt fornuftig. Og faen så attraktivt. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi hvorfor høres det fornuftig ut? Du bidrar ikke på noen måte til et bedre samfunn, eller bedre på noen ting. Økonomi er også enkelt. Det eneste positive ved det er pengene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi økonomi attraktivt? Unnskyld meg, men går det bra med deg? Banner Kammi fordi jeg bidrar med å betale skatt, det får holde! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å mobbe at jeg tenner på økonomistudieplanene dine. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi gi meg én gyldig grunn, så skal jeg ikke mobbe deg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi hva skal du studere til i bli? Siviløkonom? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi må jeg begrunne alle fetisjene mine nå? Er det ikke lov til å bare rett og slett ha en økonomifetisj? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi jeg tror ikke på deg med mindre du har en grunn. Banner Kammi fordi muligens. Har hørt at selv nyeutdannede siviløkonomer tjener opp mot en halv million i året. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å bare gå etter penger. Så overfladisk. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi jeg synes bare det høres helt insane deilig ut å ha en kjæreste som studerer økonomi. Ikke press meg mer nå. Banner Kammi fordi selvsagt ikke. Kjæresten min er et ordentlig fornuftig menneske. Han tenker realistisk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi vet du hvilken by jeg skal studere i? Bonusbanner kjæresten min for å forsvare meg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner Vida fordi hva mener du med å tenke realistisk? Mener du å si at det at man bare tenker på penger når du skal utdanne deg så tenker man ikke overfladisk i noen grad? Endret 17. september 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Kammi fordi come on, ingen her inne har tenkt å studere i årevis om man ikke kan leve av det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå