felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi det er faktisk sant. Du er litt gal, men du er likevel langt mer enn perfekt. Nah, blodårer er da ærlig talt bare en bagatell sammenlignet med skjegg. Halve signaturen din er borte. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi har du sett på tweetene mine? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac fordi jeg har! Banner Vida fordi hvis jeg er langt mer enn perfekt, vil jeg gjerne vite hva du er. Sant nok. Blodårer kan jeg bare kjøpe nye av. Skjegg derimot. Hva faen har du gjort med signaturen min? Jeg ga deg passordet mitt fordi jeg stolte på deg! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi jeg er kjæresten din. Verken mer eller mindre. Jeg visste du ville forstå, kjære. Hva, jeg? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida for å være kjæresten min. Jeg elsker å være kjæresten din. Elsker deg. Jeg forstår deg alltid. Kutter mer enn gjerne mine egne blodårer for din del. Banner djevelkjæresten min for å misbruke tilliten min. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner Latias fordi du må love å ikke onanere til bildet av meg! Du også, Vida, samt Hans! Griser Endret 17. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac for å mene at griser onanerer. Hvordan vet du det? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å ta alt svært bokstavelig og prøve å lure seg unna. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac fordi du kan kalle meg for hva du vil, men ikke faen om du våger å kalle kjæresten min for noe sånt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å elske meg. Jeg elsker deg også. Så lenge du aldri tatoverer deg, stikker hull i deg selv, eller klipper av deg alt håret, skal du få gjøre akkurat hva du vil for meg. (Du får forresten ikke lov til å skade deg selv på noen måte, men det får jeg ikke til å nevne her.) Tilliten din tenner på å bli misbruk. Tillitsvoldtekt er faktisk en ganske utbredt fetisj. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida for å gjøre voldtekt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac fordi tillitsvoldtekt, ikke vanlig voldtekt! Banner Latias for å elske meg. Jeg elsker deg også. Så lenge du aldri tatoverer deg, stikker hull i deg selv, eller klipper av deg alt håret, skal du få gjøre akkurat hva du vil for meg. (Du får forresten ikke lov til å skade deg selv på noen måte, men det får jeg ikke til å nevne her.) Tilliten din tenner på å bli misbruk. Tillitsvoldtekt er faktisk en ganske utbredt fetisj. Banner Vida fordi jeg elsker deg mer. Banner Vida fordi jeg kan gå med på det aller meste av det der, men får jeg ikke lov til å klippe meg engang? Langt hår på gutter er lite hygienisk. Jasså? Da så! Du og de fetisjene dine altså. Du kan tillitsvoldta meg når som helst. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi jeg elsker deg mest. Du skal klippe deg, men aldri for kort. Da vil du møte kraftige reaksjoner fra min side. Idioten min. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi tenner du ikke på veldig kort hår? Jeg som liksom skulle til Forsvaret. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi skal du til Forsvaret? Seriøst? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi nei, du liker jo ikke kort hår så. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi stfu, jeg tenner på Forsvaret! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi synd for deg da. Jeg takket nei til Forsvaret, ble heldigvis ikke kalt inn til sesjon del 2. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi da slipper du å klippe deg kort! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi du må definere kort hår. Hva er tillatt og hva ikke? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå