The Crusher Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Banner Mac for jeg har vondt i magen. Men så lenge hun jeg liker har det bra så går det nok bra Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner joey fordi god morgen og god bedring Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac fordi bare sånn i tilfelle noen ikke har fått det med seg, så har jeg altså verdens beste kjæreste. Banner Joey fordi jeg har skjegg. Håper ikke kjæresten min hater meg for det. På ekte? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida for å gang på gang si at hun har verdens beste kjæreste. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac fordi det kan aldri gjentas nok, er jeg redd. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida for å være redd. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac for faen. Åpnet opp hjørneskapet og masse teknologi datt ut. Enda en ryddejobb Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner joey for å ha det rotete. Det har forresten jeg også, så må få rydda før vi drar på kino! Snakkes Endret 17. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac for alt utenom skapet var ryddig igår.. Datt ut et par skjermpaneler, tre skjermer, en defekt blu-ray spiller og et mini itx kabinett + 8(!) tastaturer.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Banner joey fordi gleder meg til filmen Skal se med faren og lillebroren min. Skal se Poppers Pingviner http://bit.ly/pZHujU Kanskje det til og med blir en liten Twitter-melding fra når jeg står utafor kino`n Endret 17. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac for du får kose deg på kinoen da. Må få opp en twitter acc selv snart. Men jeg skjønner meg egentlig ikek helt på hva som er meningen med twitter.. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Joey fordi det må du lære deg. Twitter er konge http://bit.ly/qo23PV Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Mac for skal se om jeg orker og fikse meg en acc senere idag eller iløpet av neste uke. Men får nesten fortsette og rydde her jeg, snakkes Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Joey fordi hvordan går det med folket her inne i dag? Banner Mac fordi bare sånn i tilfelle noen ikke har fått det med seg, så har jeg altså verdens beste kjæreste. Banner Vida fordi morsomt det der. VBK er det jeg som har, det ble vi begge enige om. Banner Joey fordi jeg har skjegg. Håper ikke kjæresten min hater meg for det. På ekte? Banner Vida fordi ja, på ekte. Jeg visste du ikke likte det. Brb, skal en tur på badet med høvelen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi morsomt det der. VBK er det jeg som har, det ble vi begge enige om. Banner Vida fordi ja, på ekte. Jeg visste du ikke likte det. Brb, skal en tur på badet med høvelen. Banner Latias fordi vi har aldri blitt enige om det der. Hvorfor lyver du nå? STFU! Jeg liker det. Seriøst. Jeg skulle bare presse deg til å si på ekte. Du er perfekt. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi påstår du at jeg lyver? Hva er galt med deg? For sent. Jeg står allerede på badet og er emo. foreverbeardless.jpg 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias for å mene det er noe galt med meg. Hva?! Har du gjort noe uten å spørre kjæresten din først nå? Fy faen. Mer har jeg ikke å si. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi noe må være galt med deg. Man kan ikke være så perfekt sånn helt uten videre. Slapp av. Det var ikke skjegget som røk. Bare blodårene som fikk lide litt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Banner Latias fordi perfekt kan du selv være. Jeg har for eksempel den feilen at jeg er gal. Å, takk og lov. Du skremte meg virkelig der et øyeblikk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Banner Vida fordi det er fullt mulig å være perfekt selv om man er gal. Bryr du deg ikke om blodårene mine? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå