Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Vida fordi virkelighet? Hva er det, egentlig? :hmm:

 

Spiller ingen rolle hva du tenner på. Jeg blir mest tent av at DU vinner, derfor skal DU vinne. ;)

Banner Latias fordi spør du meg? :scared: Hva tar du meg for, en professor i realitetsstudiet?

 

Da lar du meg selvsagt vinne. Alt for deg, kjære. Jeg tenner på at du blir tent. :love:

 

Og fordi i sommer var vi på rett over 3000 sider, nå er vi halveis til 5500 :D

Banner søte Mac fordi ikke ta dette ille opp, men dette innlegget var faktisk litt hysterisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Mac for å mene at man bare kan være søt på bilder.

 

Banner Latias fordi spør du meg? :scared: Hva tar du meg for, en professor i realitetsstudiet?

 

Da lar du meg selvsagt vinne. Alt for deg, kjære. Jeg tenner på at du blir tent. :love:

Banner Vida fordi er du ikke en professor i realitetsstudiet? Wtf. Brb, må revurdere alt!

 

Du vinner alltid. :love:

 

Banner Latias for å drive med forfalskning! Brukernavnet mitt står oppført før ditt! :ohmy:

Banner Vida fordi den som refresher siden sist, får navnet sitt oppført først. Sånn er det bare. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner joey for å gå elektrofag :thumbup:

Og fordi jeg har lodebolt :D Har dog mest endt i at jeg har brent meg på tommelen. :no:

Banner søte nathalie for jeg går elektro ja, og jeg digger det! :D

 

Har holdt i en loddebolt som var glodvarm på spissen, eller hele dritten som er varm, og bare såvidt kjenne det. Huden ble litt rød og brun, men jeg merket ingen smerter av det :hmm: Uansett, old times.. :p Håper virkelig vi skal koble noe skjult annlegg imorgen :D

Lenke til kommentar

Banner Joey fordi cool story.

 

Banner Mac for å mene at man bare kan være søt på bilder.

 

Banner Vida fordi er du ikke en professor i realitetsstudiet? Wtf. Brb, må revurdere alt!

 

Du vinner alltid. :love:

 

Banner Vida fordi den som refresher siden sist, får navnet sitt oppført først. Sånn er det bare. ;)

Banner Latias fordi du er søt overalt. Sådetså. :love:

 

Banner Latias fordi jeg beklager om jeg skuffer deg grundig nå. Dette burde vi kanskje snakket om før vi valgte å bli kjærester? :ermm:

 

Banner Latias for å lyve. Jeg står alltid først. Sånn er det bare. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi du har rett, dette burde vi ha snakket om før vi ble kjærester. Hvorfor holdt du det skjult at du ikke er en professor i realitetsstudiet? Merker at jeg liker deg mindre etter det her. :(

 

Banner Vida fordi alle står oppført først. Du trenger ikke å føle deg spesiell. ;)

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi mener du seriøst at dette er verre enn at du selv aldri har nevnt at du ikke er fredsprisvinner?

 

Banner Latias for å mene at jeg ikke er spesiell bare fordi jeg ikke er professor. :(

 

Kult at jeg fikk presset så mye som tre at'er i én setning. :fun:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi sov godt! :)

 

Banner Latias fordi mener du seriøst at dette er verre enn at du selv aldri har nevnt at du ikke er fredsprisvinner?

 

Banner Latias for å mene at jeg ikke er spesiell bare fordi jeg ikke er professor. :(

 

Kult at jeg fikk presser så mye som tre at'er i én setning. :fun:

Banner Vida fordi det er to helt forskjellige ting. Fredsprisvinnere finner du på Wikipedia, professorer i realitetsstudiet står sjeldent oppført der. ;)

 

Banner Vida fordi du har kun deg selv å takke. Bli professor, ellers er ikke du spesiell i mine øyne!

 

Banner Vida for å atte for mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...