ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bsnner Latias fordi jeg bruker ikke tryneboka, men Twitter er konge Og fordi i sommer var vi på rett over 3000 sider, nå er vi halveis til 5500 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias fordi det er ikke det verste. Det verste er når jeg glemmer at det eksisterer en virkelighet. Det er ordentlig skremmende. Jeg blir mest tent hvis du vinner. Så det så. Banner Mac for å ta grundig feil. Vi er langt over halvveis til 5500. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi virkelighet? Hva er det, egentlig? Spiller ingen rolle hva du tenner på. Jeg blir mest tent av at DU vinner, derfor skal DU vinne. Banner kjæresten min for å kunne matematikk. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Latias for å bytte tema bort fra Twitter Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Mac fordi vi blir stalket! 15 Bruker(e) leser dette emnet 3 medlemmer, 12 gjester, 0 skjulte brukere Latias,Vida,Grøgger Banner kjæresten min for å snike! Endret 15. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi virkelighet? Hva er det, egentlig? Spiller ingen rolle hva du tenner på. Jeg blir mest tent av at DU vinner, derfor skal DU vinne. Banner Latias fordi spør du meg? Hva tar du meg for, en professor i realitetsstudiet? Da lar du meg selvsagt vinne. Alt for deg, kjære. Jeg tenner på at du blir tent. Og fordi i sommer var vi på rett over 3000 sider, nå er vi halveis til 5500 Banner søte Mac fordi ikke ta dette ille opp, men dette innlegget var faktisk litt hysterisk. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Latias,Vida,Grøgger Banner Latias for å drive med forfalskning! Brukernavnet mitt står oppført før ditt! Endret 15. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Vida for å kalle meg søt når du ikke en gang har sett bilde av meg. Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac for å mene at man bare kan være søt på bilder. Banner Latias fordi spør du meg? Hva tar du meg for, en professor i realitetsstudiet? Da lar du meg selvsagt vinne. Alt for deg, kjære. Jeg tenner på at du blir tent. Banner Vida fordi er du ikke en professor i realitetsstudiet? Wtf. Brb, må revurdere alt! Du vinner alltid. Banner Latias for å drive med forfalskning! Brukernavnet mitt står oppført før ditt! Banner Vida fordi den som refresher siden sist, får navnet sitt oppført først. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner søte Latias fordi god natt. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nathalie fordi god natt! Sov godt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner søte Nathalie fordi legger du deg allerede? Sov godt da! Banner Mac for å snike. Endret 15. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner joey for å gå elektrofag Og fordi jeg har lodebolt Har dog mest endt i at jeg har brent meg på tommelen. Banner søte nathalie for jeg går elektro ja, og jeg digger det! Har holdt i en loddebolt som var glodvarm på spissen, eller hele dritten som er varm, og bare såvidt kjenne det. Huden ble litt rød og brun, men jeg merket ingen smerter av det Uansett, old times.. Håper virkelig vi skal koble noe skjult annlegg imorgen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Joey for å brenne seg selv. Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Joey fordi cool story. Banner Mac for å mene at man bare kan være søt på bilder. Banner Vida fordi er du ikke en professor i realitetsstudiet? Wtf. Brb, må revurdere alt! Du vinner alltid. Banner Vida fordi den som refresher siden sist, får navnet sitt oppført først. Sånn er det bare. Banner Latias fordi du er søt overalt. Sådetså. Banner Latias fordi jeg beklager om jeg skuffer deg grundig nå. Dette burde vi kanskje snakket om før vi valgte å bli kjærester? Banner Latias for å lyve. Jeg står alltid først. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Vida fordi du har rett, dette burde vi ha snakket om før vi ble kjærester. Hvorfor holdt du det skjult at du ikke er en professor i realitetsstudiet? Merker at jeg liker deg mindre etter det her. Banner Vida fordi alle står oppført først. Du trenger ikke å føle deg spesiell. Endret 15. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Latias fordi mener du seriøst at dette er verre enn at du selv aldri har nevnt at du ikke er fredsprisvinner? Banner Latias for å mene at jeg ikke er spesiell bare fordi jeg ikke er professor. Kult at jeg fikk presset så mye som tre at'er i én setning. Endret 15. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 banner latias for n llegger jeg meg. God natt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Joey fordi sov godt! Banner Latias fordi mener du seriøst at dette er verre enn at du selv aldri har nevnt at du ikke er fredsprisvinner? Banner Latias for å mene at jeg ikke er spesiell bare fordi jeg ikke er professor. Kult at jeg fikk presser så mye som tre at'er i én setning. Banner Vida fordi det er to helt forskjellige ting. Fredsprisvinnere finner du på Wikipedia, professorer i realitetsstudiet står sjeldent oppført der. Banner Vida fordi du har kun deg selv å takke. Bli professor, ellers er ikke du spesiell i mine øyne! Banner Vida for å atte for mye. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias fordi fy faen. Jeg fikk plutselig et enormt behov for å snakke med deg. Jævlig gøy at det behovet kommer etter at jeg har lagt meg, og prøver å vise hensyn til sovende mødre. FUCK IT. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå