Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Joey fordi hvem var motstanderen? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Latias for å ikke vite hva en motstand i en elektrisk krets er. Og for å skrive det feil! Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Spritty for auauauaau synes dette her kan ta slutt altså fortjener ikke å ha det sånn Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner NEsavennen min for mac, vilken linje har du tenkt og gå på vgs? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner joey fordi Medier og kommunikasjon Sa jeg jo på PM Men, litt usikker på akkurat innen hva. Mediedesigner, kanskje? Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner MAc for åja, glemmer ting i pm's hele tiden jeg. Skal kjøpe meg deler på phenoptix.com, og lage meg en IC krets Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Joey fordi hver setning du sier må jeg slå opp på Google. Du og bestefar bør bli venner, tror dere har samme interessen Og fordi, hvilken linje går/gikk du? Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac for å ikke forstå innlegget til Latias. Banner Joey fordi hvem var motstanderen? Ååååhhhh. Kan vi bryte håndbak akkurat NÅ? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi jeg er på Twitter og tvitrer Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac for å ikke linke til Twitteren sin. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi stfu, det gjør jo ikke du heller. Ååååhhhh. Kan vi bryte håndbak akkurat NÅ? Vil du det? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias fordi jeg har gitt opp Twitter. Det var ikke så gøy likevel. Nå minte du meg forresten på at jeg burde twitre, før followerene mine også gir opp. Jeg vil! Sykt. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Vida fordi http://bit.ly/ot9zUP Send meg Twitteren din, da Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac for å linke! Banner Vida fordi jeg har gitt opp alt av nettsteder og sosiale medier etter at jeg møtte deg. Alt annet blir helt klinkende likegyldig så lenge jeg har deg. Vil du at jeg skal la deg vinne? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias fordi omg, du også? Jeg bruker ikke engang Facebook lenger. Og inntil nå nettopp hadde jeg glemt at Twitter eksisterte. Har forresten glemt om jeg egentlig har Twitter i det hele tatt! Har jeg Twitter?! Du må nesten vinne. Men du må gjerne la meg leke sterk en liten stund først. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner vida for vekkerklokka mi datt ned og knuste, og den fungerte ikke som den skulle etterpå. Men det var null problem å fikse for meg Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner joey for å være handyman Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac for vet nå ikke om jeg er det da, men takk Var jo bare noen løse ledninger. GAdd ikke og lodde nå, men litt el-teip fikser det meste Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner joey for å gå elektrofag Og fordi jeg har lodebolt Har dog mest endt i at jeg har brent meg på tommelen. Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac fordi jeg går studiespes! Banner Latias fordi omg, du også? Jeg bruker ikke engang Facebook lenger. Og inntil nå nettopp hadde jeg glemt at Twitter eksisterte. Har forresten glemt om jeg egentlig har Twitter i det hele tatt! Har jeg Twitter?! Du må nesten vinne. Men du må gjerne la meg leke sterk en liten stund først. Banner Vida for å ha glemme viktigheten av Twitter? Bruker ikke tryneboka engang? Hvordan kunne du det? Nei, jeg skal la deg vinne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå