Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac fordi ikke kom her og si at du aldri har gjort det! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac fordi jeg stod opp for ELLEVE timer siden. Er ikke jeg god? Greit. Hva vil du se? Banner Latias fordi du er helt fantastisk. Jeg vil se noe skikkelig fælt og skummelt. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Vida fordi Latias det har jeg da aldri gjort. Bare griseprat Men det gjorde dere også Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac fordi du våger ikke å legge skylda på meg! Banner Latias fordi du er helt fantastisk. Jeg vil se noe skikkelig fælt og skummelt. Ja, du er. Banner Vida fordi fælt OG skummelt? Skal du ta livet av meg? 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias for skal en se noe fælt å skummelt kan en bare se på venstre siden av ansiktet mitt Blir ledd av å stirret på hver dag så nå skal jeg ikke ut av døra før jeg blir bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nesa fordi du er ikke fæl eller skummel. Slutt å tro det! 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Latias for nå er det faktisk veldig sant siden jeg er hoven på den ene siden pga den steinen jeg har der så blir jeg helt kanten å hoven å det stikker ut å folk ler av meg når di ser meg i dag pekte noen på meg og lo! Bare fordi dem ikke skjønner at jeg har fått stein i spyttkjertelen Noe jeg fikk beskjed om kan skje hvem som helst. Å at en da hovner opp å du ikke blir seende ut. Endret 15. september 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nesa fordi stakkars lille vennen. Ja, du er. Banner Vida fordi fælt OG skummelt? Skal du ta livet av meg? Banner Latias fordi du, ja. Pyse? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi heisann. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nathalie19 fordi hvorfor lyver du til meg på profilkommentar? 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida for det er ikke lov å lyve har jeg lært da hvorfor gjør folk det da?? Men atte det årner seg for jeg går på antibiotika å håper det trekker seg tilbake snart så kan di andre som er mindreverdige le så mye di vil av meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi god bedring! Unner deg mye bedre. Jeg gjør ikke det, Vida. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nathalie for tusen takk.. Gleder meg bare til jeg kan spise normalt igjen i stedet for å bare spise jogert å drikke sitron vann,svimer av opp til tre ganger om dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nesa fordi når kan du spise vanlig igjen? Banner Latias fordi du, ja. Pyse? Banner Vida fordi å ja? Brb, må en tur på balkongen. Overhodet ikke! Jeg tenkte at det muligens kom til å være for farlig for deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi å ja? Brb, må en tur på balkongen. Overhodet ikke! Jeg tenkte at det muligens kom til å være for farlig for deg. Banner Latias fordi du våger ikke. Nå skal du sette deg godt til rette med en god bok. Undervurderer du kjæresten din? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi jeg går på bokstreik om du mente det du sa på SMS. Nei, jeg følger bare anbefalingene. Anbefalt aldersgrense er elleve år. 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias fordi tråden er åpen igjen. Har du fått det med deg? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Spritty for Latias når alt er borte kan jeg spise normalt igjen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Nesa fordi hvor lang tid vil det ta? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias for så hyggelig at gamle bannetråden er tilbake 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå