felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi gjør du det for meg? Du har sett film, men vet ikke om du har gjort det? Greit å være forelsket, men er det virkelig så ille? Banner Latias fordi jeg gjør alt for deg, kjære. Det er så ille. Faktisk. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias for bare en switch. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Joey for å drive med byttehandel. Banner Latias fordi jeg gjør alt for deg, kjære. Det er så ille. Faktisk. Banner Vida fordi det er helt sinnssykt at du er villig til å gjøre alt for meg. Du er altfor perfekt. Hva om vi ser på film sammen? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du er altfor perfekt. Hva om vi ser på film sammen? Banner Latias fordi du er så søt når du snakker om deg selv på den måten, kjære. Jeg vil bare se på deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida for lurer på om jeg skal gå til bussen snart jeg Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida for jeg er hjemme fra sykehuset å skal tiblake på mandag Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner NEsavennen min for god bedring Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Nesa fordi hvordan har det gått? Er det bra med deg? Banner Joey for å være søt. Endret 15. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Nesa fordi hvordan gikk det? Banner Latias fordi du er så søt når du snakker om deg selv på den måten, kjære. Jeg vil bare se på deg. Banner Vida fordi stfu. Du er søt når du lyver på den måten, kjære. Faen da. Jeg som ville se film med deg. Endret 15. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi stfu. Du er søt når du lyver på den måten, kjære. Faen da. Jeg som ville se film med deg. Banner Latias for å lyve, og skylde på kjæresten sin. Herregud så søtt. Vil du virkelig se film med meg? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi gjør det noe om du får skylden? Alt mitt er ditt, har du glemt det? Jeg vil, men jeg skal ikke tvinge deg. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias for å ikke tvinge Vida, det er bra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner AWFA fordi Vida er en selvstendig jente, hun får gjøre som hun selv ønsker. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi gjør det noe om du får skylden? Alt mitt er ditt, har du glemt det? Jeg vil, men jeg skal ikke tvinge deg. Banner Latias fordi jeg ser det som en ære å få påta meg skylden for noe du har gjort. Vet du hva? Jeg vil også. Jeg har sinnssykt lyst, faktisk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Vida fordi ferdig for dagen, nå må jeg få kommet meg hjem. Elsker deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias fordi ha en god tur hjem, kjære. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Bibow fordi er det Bandit( I Smokey and the Bandit filmene) du har som profilbilde? Banner spritty fordi det er will ferrell fra filmen the anchorman =) Banner vida fordi god morgen folkens Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Banner Bibow fordi har du nettopp stått opp? Jeg har sykla 4 mil idag. Endret 15. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Banner Mac fordi jeg stod opp for ELLEVE timer siden. Er ikke jeg god? Banner Latias fordi jeg ser det som en ære å få påta meg skylden for noe du har gjort. Vet du hva? Jeg vil også. Jeg har sinnssykt lyst, faktisk. Banner Vida fordi greit at du elsker meg, men SÅ fantastisk trenger du strengt tatt ikke å være. Greit. Hva vil du se? 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Banner Latias for å drive med koseprat i bannetråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå