Need44speed Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida for jeg syk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Tsjuden fordi det var da fælt mange som skulle være syke. God bedring. Banner Latias fordi jeg har ingen grenser for hva du får gjøre med meg. Jeg er DIN. Banner Vida fordi denne siteres i tilfelle du trekker deg senere! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias for å tro at jeg kunne funnet på å trekke meg. Tillitssvikt! Banner Vida for jeg syk Jeg og. Kom til Bodø, så kan vi passe på hverandre. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi jeg kommer aldri til å trekke meg. Tillitserklæring. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi jeg har fullstendig tillit til deg. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 banner vida for takk latias det går nok over rimelig fort. Har som mål å ikke få noe fravær. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Tsjuden fordi morsomt at du nevner det der. Jeg skal heller ikke få noe fravær! Banner Latias fordi jeg har fullstendig tillit til deg. Banner Vida fordi tusen takk! Da håper jeg du forstår om jeg sier at jeg er dødssliten og vil legge meg rett etter kampslutt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi selvfølgelig, kjære. Jeg skal også legge meg etter kampslutt. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Banner Tsjuden for blah, absolutt INGENTING og gjøre, men slik er det jo hver eneste dag. Savner egentlig kjærlighetslivet litt. Banner Vida for jeg er treig til og skrive for tiden Endret 13. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 BAnner Latias for null fravær tar seg bra ut på papiret Vi må få det til Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Tsjuden fordi det er barnemat. Banner Latias fordi selvfølgelig, kjære. Jeg skal også legge meg etter kampslutt. Banner VBK fordi du trenger ikke å legge deg bare fordi jeg gjør det. Det vet du. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 BAnner Latias for konkurranse til jul? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Tsjuden fordi NEI. Han har allerede én konkurranse gående som legger press på ham. Jeg tolererer ikke en til. Banner VBK fordi du trenger ikke å legge deg bare fordi jeg gjør det. Det vet du. Det er lite annet å gjøre enn å ligge når man er i min tilstand. Jeg vil ligge meg deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi jeg vurderer å trekke meg fra den konkurransen. Hun jeg konkurrerer mot er ikke annet enn en løgner uansett. Jeg vil ligge med deg. Nå. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi hun er søt, da. Men ja, trekk deg. Det er en idiotisk konkurranse å oppdrive. Du får lov. Det vet du. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi hun er den nest søteste jenta jeg vet om, utrolig nok. Konkurransen er gøy da. Ingenting er som å konkurrere mot en man ikke er på talefot med engang. Får jeg lov? Når som helst? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi aww. Herregud så søtt! Du får lov. Når som helst. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi greit. Jeg håper du ikke feiger ut når jeg flytter til Bodø til sommeren. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 BAnner vida for hva for en konkurranse? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi greit. Jeg håper du ikke feiger ut når jeg flytter til Bodø til sommeren. Banner Latias fordi aldri. Jeg dedikerer hele mitt liv til deg. Jeg tilhører deg på livstid. Jeg kommer aldri til å feige ut. JEG ELSKER DEG, FOR FAEN. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå