felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Nathalie19 fordi jeg vet ikke om jeg egentlig tør å skrive noe i denne tråden lenger. Ikke engang jeg? Neivel. Så mye betydde jeg vel jeg. Jeg ventet på den. Du har fullstendig eierskapsrett til alt jeg regner som "mitt". Mine epler er dine epler. Så stfu, du vet jeg ikke regner deg i kategori med alle andre. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi neivel. Tør ikke du, tør ikke jeg heller. Så søtt av deg å helgardere deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi jeg helgarderer meg alltid. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner VBK fordi hvordan greier du det? JEG VIL OGSÅ HELGARDERE MEG! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi du må ha en innebygd teknikk. Samme gjelder holdmunnogsmilpentheletiden. Jeg kan lære deg det neste gang du kommer til Bodø. Skal du lage middag? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner VBK fordi skulle ikke du komme til Oslo før jeg kom til Bodø? Ja, jeg skal nok det. Har du noen middagstips? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias for å være pirkete. Åååååh nå ble jeg forelsket. Du kan lage noe med fisk? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi hei, Melissa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner søte Nathalie fordi åh nei, er hun der tilbake? Banner Vida fordi jeg bare tuller. Selvfølgelig kommer jeg til Bodø asap. Det er du vel klar over? Jeg skal se hva jeg får til. Det blir fisk. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 banner nata for hei Nathalie Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner tsjuden for hei du Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Joey og Tsjuden fordi hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi jeg synes du kan trekke det tilbake. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 banner Nathalie for jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Joey fordi kan ikke du lese boka ferdig for meg? Siden du har så god tid. Banner søte Nathalie fordi greit, jeg trekker det tilbake. Det blir ikke fisk. Det eneste av fisk jeg kan lage alene er fiskepinner. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner latias fordi du bør også klare å lage fiskegrateng, ikke bare fiskepinner. Er samme greia, sett på ovnen og vent x-antall minutter og så er det klart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner AWFA fordi du har helt rett. Men fryseren er dessverre tom for fiskegrateng for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Ole Marius Aalton for å være flink. Banner Latias fordi jeg skal komme deg til unnsetning umiddelbart. Jeg er flink med fisk. Hvorfor kunne du ikke bare be meg om å lese ut den boka? Jeg som er syk og allting. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Banner Vida fordi det der må være dagens mest fantastiske forslag! Hva venter du på? Jeg kunne da ikke be kjæresten min om å gjøre leksene mine for meg. Seriøst, det hadde jeg ikke hatt hjerte til. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Banner Latias fordi jeg venter på mitt private helikopter. Rydd gatene! Faen heller. Jeg som hadde så inderlig lyst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå