Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Banner Latias fordi han ikke ringer Vida! Jeg ringer ikke på kommando, Vida. Endret 11. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Banner Latias fordi du ringer ikke meg heller. Nei, du er ikke kul. Jeg hater det. Banner Aalton waits for alice å leve etter prinsipper. Endret 11. september 2011 av Melissa 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Melissa fordi den der dårlige stemningen mellom dere er litt mentalt forstyrrende for meg. Banner Vida fordi jeg ringer deg heller ikke. Hah! Er ikke jeg kul? Jeg har ringt deg massevis av ganger. Synes jeg fortjener noe til gjengjeld. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi kanskje det, men det er nødvendig for å få fram poenget mitt. Jeg har ringt deg massevis av ganger. Synes jeg fortjener noe til gjengjeld. Er ikke du litt vel kravstor? Jeg har jo lovet deg sex neste gang vi møtes, holder ikke det? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias fordi du er sykelig attraktiv når du prøver å få fram poenger. Til og med når du kjefter. Jaja. Jeg får vel ta til takke med det jeg får. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias for å love noe han ikke kan holde. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Kammi fordi jeg kommer til å holde løftet mitt, såfremt Vida ønsker å gjøre det. Banner Vida fordi kjefter jeg? Når har jeg gjort det? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias for det kommer til å bli utrolig kleint når du og Vida møtes, det vet dere begge :------D 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Hans fordi det var ikke særlig kleint forrige gang, hvorfor skulle det være det nå? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias, for ikke vet jeg. Kan ha noe med å skrive alt det dere gjør offentlig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Hans for å ikke legge merke til at jeg har roet meg betydelig ned på den fronten kun for din skyld. Takk skal du faen meg ha. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida, for du får gjerne fortsette. Jeg prøver å henge i denne tråden så lite som mulig. Prøve å unngå bannetråd-taper stempelet. Kanskje det allerede henger over meg :---C Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Mchansern fordi jeg har ingen taperstempel hengende over meg (tror jeg), selv om dette er den eneste tråden jeg poster i. Banner Vida fordi kanskje det, men det er nødvendig for å få fram poenget mitt. Har du ikke fått fram poenget nå da? Jeg forstår. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Melissa fordi jeg kan godt leve med taperstempel. Er ikke så høy på meg selv at det egentlig affekterer meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi du er ingen taper. Hun du bannet derimot... Har du ikke fått fram poenget nå da? Jeg forstår. Kanskje det, men jeg liker å ha det på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias for å ha rett, Via er ingen taper. Vida er en vinner, hun har jo fått Latias på kroken, har hun ikke? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner AWFA fordi jo, det er helt sant. Vida er en vinner, og hun kommer aldri til å angre på dette. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias for snart skal jeg hoppe meg ned til kinoen her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Hans fordi du skal se hva? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias for det ble Colombiana eller noe. Skal bare dusje og barbere meg før den tid. Må bare passe på å ikke skli på badegulvet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå