Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Hans fordi det tviler jeg ikke på. Middag? Banner Vida fordi vi kan få ham sørpe full. Hvor vanskelig kan det egentlig være? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias for vi kan jo alltids kjøpe en 4-pack med smirnoff Ice, sette på litt Barry White og skru av lyset og se hva som skjer. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Banner Vida fordi vi kan få ham sørpe full. Hvor vanskelig kan det egentlig være? Banner Latias fordi send ham på vorspiel hos Wovels. Det funker. Tror du han vil møte meg også hvis han blir full nok? Banner Hans fordi oh, det frister. Endret 11. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida for jeg skal faktisk på fest hos Vowels til helgen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Hans fordi jeg forventer å få invitasjon på PM snarest, ellers møter jeg uanmeldt opp på døra til Vowels med et balltre i hånda neste helg! Tror du han vil møte meg også hvis han blir full nok? Jeg skal få overbevist ham. Hva sier du til trekant? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias fordi jeg føler meg utelatt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Kammi fordi du har jo en lang reserveringsliste, benytt deg av den. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Hans fordi jeg forventer å få invitasjon på PM snarest, ellers møter jeg uanmeldt opp på døra til Vowels med et balltre i hånda neste helg! Banner Kammizez for enten må man drikke eller ta narkotika for å være med! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Hans fordi jeg tar mer enn gjerne narkotika for deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Kammizez for enten må man drikke eller ta narkotika for å være med! Banner Hans fordi ah, jeg gjør herved begge deler. Banner Latias fordi nå skuffer du meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Kammizez for enten må man drikke eller ta narkotika for å være med! Banner Hans fordi ah, jeg gjør herved begge deler. Banner Latias fordi nå skuffer du meg. Banner Vida fordi makan til hykleri! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi, hva skal Latias med narkotika, når han har deg? Banner Latias for å si noen er en hykler 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi jeg gjør allerede begge deler Hansemann. No worries. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Banner Vida fordi, hva skal Latias med narkotika, når han har deg? Banner Aalton fordi endelig! Der har vi dagens mest fornuftigste innlegg. Tusen takk! Banner Kammi fordi jeg har merket meg det. :!: Endret 11. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Latias for jeg sjarmerer deg uansett med min trillende latter og mitt colgate-smil. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi makan til hykleri! Banner Latias fordi jeg er grenseløs når det er snakk om et møte med Hans. Samme gjelder for øvrig Kammizez. Banner Vida for jeg sjarmerer deg uansett med min trillende latter og mitt colgate-smil. Banner Hans fordi du har et poeng der. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi det er greit, jeg er ikke interessant nok til å gå all in 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner AWFA fordi er det rart? Du venter jo på Alice! Banner Vida fordi makan til hykleri! Banner Latias fordi jeg er grenseløs når det er snakk om et møte med Hans. Samme gjelder for øvrig Kammizez. Banner Vida fordi det er liksom greit at du tar narkotika, men når jeg gjør det så blir du skuffet? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi det er greit, jeg er ikke interessant nok til å gå all in Banner Ole fordi du ringer meg ikke. Det er derfor. Banner AWFA fordi er det rart? Du venter jo på Alice! Banner Latias fordi hm. Det er forsåvidt derfor også, når jeg tenker over det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Banner Vida fordi jeg ringer deg heller ikke. Hah! Er ikke jeg kul? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå