Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Bibow fordi jeg tjener ikke engang 40k i året, hvorfor klager du? :(

 

Banner Latias fordi hvis dette er tungt for deg kan jeg sikkert finne på et par grunner til. For eksempel at du stemmer AP. Og at du er helt insane deilig når du tar opp telefonen.

Banner Vida fordi okay da, du overbeviste meg der. :blush::love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi det var planen. Måtte anstrenge meg litt, men så lenge du ble overbevist er det verdt det. :love:

 

Banner forresten Bow for å ignorere meg. Jeg skal sende nabogutten min på deg, jeg. Han er omtrent 1.20 høy og løper rundt i trusa med en hagespade, mens han roper "KAPTEIN SABELTANN HAR FUNNET GULL!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi og det er...?

 

banner latias fordi hva jobber du som?

Morsomt at det tok ti måneder før spørsmålet dukket opp i tråden! Jeg er hovedtrener for et lokalt guttelag i fotball, pluss at jeg ofte dømmer kamper også. Gøy å tjene penger på denne måten. :)

BANNER LATIAS FORDI TULLER DU MED MEG?!?!?!?!?!????

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Baller Banner Latias fordi det heter kanalsnurrings også ;)

I alle fall her på sørlandet :new_woot:

 

"Det va no gildt å få kanelsnurrings av deg."

Eller, sånn som de snakker hos bestemor og -far oppe på Austmarka:

 

"Jau, det va no gøtt å få i sæ litt kaffe, da gætt. Vi vet om y`n, men vi benitter`n itte. Å i all vera, da gætt." :p

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

Banner Mac fordi jeg skjønner meg ikke på folk utenfor Oslo. Hvor vanskelig kan det egentlig være å si ordene slik de skrives? :no:

 

Banner verdens deiligste fordi nei, det går ikke bra. Dette blir det siste du hører fra meg før jeg faller i koma.

Banner verdens nydeligste fordi får jeg ikke et kyss engang? Jeg skal sitte ved din side helt fram til du våkner. Husk at jeg ikke har noe liv uten deg. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...