Latias Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi hvordan var den? Har hørt masse bra om den. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Latias for den er maksimalt kjedelig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Vida fordi haha, vi er merkelige mennesker. Men jeg elsker det. Banner Latias fordi vi er søte. Herregud, man får jo ikke et sekunds stillhet til å melde med kjæresten sin i denne byen. Er for første gang hjemme en snartur, men folk insisterte på å bli med, og dessuten på å dra meg med ut igjen senere. SENERE, for faen. Jeg vil sove med deg. Åhhh, så sliten. Banner Hans for å være slem. </3 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner vida for latias, den var helt grei den. Hansern: Kommer helt ann på hvilke type filmer personen som ser film liker. F.eks det har jo med pc p'og hacking som ikke engang er hacking irl i filmen. Interesangt for meg, ikke kjedelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi den har blitt hypet opp ganske greit i hvert fall. Må se om jeg får sett den. Banner Vida fordi det er jo bare søtt at du har så gode venner, synes du ikke det? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Latias for jeg lurer på om jeg skal begynne med html nå. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey for ettellerannet. Banner Vida fordi det er jo bare søtt at du har så gode venner, synes du ikke det? JEG VIL VÆRE MED KJÆRESTEN MIN. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Vida for kankje jeg skal lage et dokument med liste over tegn man kan lage med ALT+numlock. Er bare uendelig med linjer og skrive. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi hvorfor ikke bare kopiere fra nettet? Sikkert noen som har gjort det før deg. Banner Vida fordi hvis du lar meg flytte til Bodø neste sommer, så skal vi få vært sammen hver kveld. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Latias for å kopiere det fra nettet blir bare alt for lett. Må jo ha noe og gjøre.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi jeg hadde fortsatt kopiert fra nettet. Spart tid! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Latias for det kan jo hende det er en gammel verson på nettet. Sparer ikke noe tid om hele greia er feil da vettu. Kan hende jeg skriver tegn opp til 1000 nå, så får jeg ta resten senere.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi er det ikke litt bortkastet? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi jeg skulle nesten ønske jeg også hadde så mye fritid. Banner Latias fordi vil du det? Vil du være med meg hver eneste kveld? Åhhh så forelsket. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Vida for jeg har absolutt ingenting og gjøre, så latias, vil nok ikke se på det som bortkastet tid. Fritid har jeg en del av, men har absolutt INGENTING og gjøre i fritiden min lenger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi du foretrekker altså å telle opp til 1k? Banner Vida fordi jeg har lyst til å være med deg hver dag. Hver morgen, hver formiddag, hver ettermiddag, hver kveld, hver natt. Ja, egentlig døgnet rundt. Jeg trenger deg. Jeg elsker å være forelsket. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Latias for jeg foretrekker ikke og gjøre noe som helst. JEg har bare rett og slett ingenting og gjøre, men det har jeg heller aldri hatt.. FML Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi "fritid" er et fremmedord for meg. Brb, skal slå det opp ... Banner Latias fordi til og med etter at jeg har vært en idiot? Hvordan kan du ønske det? Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Vida for jeg har hele 523 faner oppe i firefox nå. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Banner Joey fordi hahaha, hvafornoe? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå