ColdCode Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Banner joey fordi jeg er fortsatt syk Endret 9. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Spritty for god bedring. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Joey for å ikke like Nokia, trist.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 banner Aalton for eneste modellen jeg liker er e51. Den telefonen finner jeg ikke igjen. Men nå skal jeg laste opp bilder av maskina mi. nytt kabinett Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Joey for å ha et nytt kabinett, gratulerer 1 Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Aalton fordi G5'n min har et nydelig kabinett :!: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner spritty for jeg har lyst på et G5 kabinett og bygge en maskin som kjører windows/linux på! Med hardware fra komplett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Banner Joey fordi dette har vært en merkelig dag. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Latias fordi, er du sikker på at det er dagen, ikke deg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Aalton for gjett om jeg skal legge meg i badekaret med skum, ansiktsmaske og Britney på fullt etterpå a! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Mchansern fordi det ikke hørtes så jævlig dumt ut egentlig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Aalton for jeg er enig, derfor gjør jeg det straks! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banne Mchansern for det hørtes fint ut. hvis man stryker britney..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Tsjuden for jeg har lyst på nye vifter. Får vel bestille fra england. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Banner joey fordi G5'n min har mange vifter. 9, men helt stille :!: Og fordi jeg har en "død" PowerMac G4 som jeg hadde lyst til å bygge PC i, men ville ikke ta livet av den, så den står fremdeles og skuer utover rommet mitt fra et høyt stativ. Endret 9. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Mac for skal du selge g4'en? Vil ha et nytt prosjekt! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner joey fordi nei, beklager. Den blir nok der den er. Skal se om jeg kan få medisinert den og få den frisk. Omtaler alltid Macene og apple produktene mine som levende vesener Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner Spritty for jeg får fortsette jakten på et eple kabinett som jeg kan bygge i. Om du ser i tråden "deres kabinetter her" så får du se min haf 922 kasse som jeg brukte for noen dager siden. Det er ikke slik det var for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner CJ for aaaahahahahahha, jeg fucket opp kneet når jeg gikk opp av badekaret Nå blir det krykker igjen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Banner hansern for jeg har lyst til og kjøpe meg rullestol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå