Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har verdens beste kjæreste

Banner Vida fordi hva er det du prøver å si? Har du stjålet kjæresten min fra meg? :cry:

 

Det er så herlig å se deg glad. Du aner ikke hvilken fantastisk følelse det gir meg å vite at du har det bra. Sett bort ifra at kjæresten min er 1,2k km unna meg, så har jeg det ganske fint. Litt kjipt at jeg må sitte inne og lese bok når sola skinner som bare det ute. Vet du om det er mulig å lese mens man jogger? :hmm: Uansett, jeg elsker deg! :love:

 

Skal straks hente lånetelefon. Fy faen, som jeg har savnet å sende deg meldinger. :cry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner drapsboks for å ikke følge reglene. :mad:

 

Banner Latias fordi jeg har ikke vært annet enn lykkelig fra 18. februar og fram til i dag. Når vi flytter sammen skal du få se meg glad hver eneste dag. :love: Skjønner godt at du vil ut i solen. Skolen er fæl med å beslaglegge folks fritid, dessverre. Går det bra med boken? :) Lesing og jogging anbefales dessverre ikke som kombinert aktivitet. Been there. :glare: Uansett, jeg elsker deg mest! :love:

 

Åååh, det er så herlig at de låner deg en ordentlig telefon! Gleder meg til du har den i hendene. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner drepeboksen fordi da blir du rapportert og bannet på ekte fra forumet.

 

Banner Latias fordi jeg har ikke vært annet enn lykkelig fra 18. februar og fram til i dag. Når vi flytter sammen skal du få se meg glad hver eneste dag. :love: Skjønner godt at du vil ut i solen. Skolen er fæl med å beslaglegge folks fritid, dessverre. Går det bra med boken? :) Lesing og jogging anbefales dessverre ikke som kombinert aktivitet. Been there. :glare: Uansett, jeg elsker deg mest! :love:

 

Åååh, det er så herlig at de låner deg en ordentlig telefon! Gleder meg til du har den i hendene. :love:

Banner Vida fordi wow! Hva har jeg egentlig gjort for å fortjene å se deg glad hver dag? Hva har jeg gjort for å fortjene deg? :love: Boken er meningsløs. Nå tvinger jeg meg selv til å lese den, det er jo kun dager til jeg har første vurderingssituasjon! :( Haha, du har testet det ut altså? Søtt! Jeg elsker deg mer enn du elsker meg. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi du har vært helt fantastisk hvert eneste sekund helt siden vi møttes. Det har du gjort. :love: Kjipt å høre at boken ikke engasjerer deg. Da blir det vel straks mer demotiverende å fortsette. Men vet du hva? Jeg er brennsikker på at du klarer deg helt glimrende uansett. :) Haha, ja. Det endte i en fredelig spasertur med laaaang hvilepause på rekkverket til en bro midt i skogen. Faktisk superkoselig. :p Nå er det dessverre altfor lenge siden jeg har hatt tid til å lese noe som helst. Husker faktisk ikke sist jeg kunne sette meg ned med en god bok.

 

Stfu! Jeg elsker deg mest. :love:

 

Edit: Herregud!!! Det er så dødssjarmerende når du sier «på ekte». :love:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi du har vært helt fantastisk hvert eneste sekund helt siden vi møttes. Det har du gjort. :love: Kjipt å høre at boken ikke engasjerer deg. Da blir det vel straks mer demotiverende å fortsette. Men vet du hva? Jeg er brennsikker på at du klarer deg helt glimrende uansett. :) Haha, ja. Det endte i en fredelig spasertur med laaaang hvilepause på rekkverket til en bro midt i skogen. Faktisk superkoselig. :p Nå er det dessverre altfor lenge siden jeg har hatt tid til å lese noe som helst. Husker faktisk ikke sist jeg kunne sette meg ned med en god bok.

 

Stfu! Jeg elsker deg mest. :love:

 

Edit: Herregud!!! Det er så dødssjarmerende når du sier «på ekte». :love:

Banner Vida fordi flott av deg å si det, men vi begge vet at det er du som er den fantastiske i dette forholdet. Tusen takk for nydelige ord. Jeg skal bruke det som motivasjon for å greie det. :love: Haha, det hørtes faktisk litt artig ut. :!: Tell me about it! Kan ikke huske sist gang jeg leste noe i papirform. Bortsett fra på skolen, og Aftenposten jeg leser hver morgen.

 

Stfu sjæl! Jeg elsker deg mest - på ekte. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...