Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Joey fordi jeg fikk bare utstyrsstipend! 890 kr! Banner Latias fordi nei, det gjør jeg ikke. Banner søte Nathalie for å knuse hjertet mitt. Jeg går og henger meg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias for det fikk jeg i tilleg til 19400 jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias fordi du elsker ikke meg heller. Å elske er et sterkt ord!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner søte Nathalie fordi jeg hadde et håp om at følelsene mine var gjensidige, men neida. 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias fordi da har jeg fått tatt meg en dusj, spist litt og vurderer nå å legge meg ut å lese ferdig Dan Browns 'The Lost Symbol' Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner n4w fordi apropos lese, jeg må også få lest litt til fordypningsemnet! 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias fordi det høres ut som noe jeg ikke trenger å lese lengre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner n4w for å være gammel! 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner n4w for å være gammel! Banner Latias for misbruk av kvinnekroppen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Ordtitter fordi misbruk? JEG FÅR JO LOV AV VIDA Å BRUKE KROPPEN HENNES! 1 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Banner Ordtitter fordi misbruk? JEG FÅR JO LOV AV VIDA Å BRUKE KROPPEN HENNES! Banner Latias for å få lov til å bruke kroppen til Vida (? :O) uten at jeg får lov til det. Endret 8. september 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Adolf for noen ganger blir det bare alt for mange ledninger.. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Adolf for noen ganger blir det bare alt for mange ledninger.. Banner Crazyjoey for å mistolke navnet mitt OG snakke noe om ledninger. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Adulf for bekalger leifen. Ledninger er jo fancy da, men når du har nettverkskabler, strømkabler og alt inni pc'n, blir det en del og holde styr på. Blir vel værre imorgen. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Adulf for bekalger leifen. Ledninger er jo fancy da, men når du har nettverkskabler, strømkabler og alt inni pc'n, blir det en del og holde styr på. Blir vel værre imorgen. Banner Crazyjoey for å ikke bruke laptop med 6 gb ram, 750 gb HDD og intel core i7. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Adulf for jeg har to laptops nå, og jeg driter i specsa på den, siden jeg ikke bruker den til gaming. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Adulf for jeg har to laptops nå, og jeg driter i specsa på den, siden jeg ikke bruker den til gaming. Banner Crazyjoey for å ikke bruke bærbar til både gaming og annet når enkelte funker til akkurat det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Ordtitter fordi misbruk? JEG FÅR JO LOV AV VIDA Å BRUKE KROPPEN HENNES! Banner Latias for å få lov til å bruke kroppen til Vida (? :O) uten at jeg får lov til det. Banner Ordtitter fordi du kan sikkert få lov du også om du spør pent. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias fordi hva skjer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner søte Nathalie fordi lekser, dessverre. Der da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå