Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner søte Nathalie fordi ikke på Elixia vel? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias fordi nei, ute. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner søte Nathalie fordi best for deg. Det burde være ulovlig å trene inne når man for en gangs skyld har pent vær. Banner Latias fordi det er ufattelig trasig at du har hatt det sånn de siste månedene. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Banner Vida fordi ikke tenk på det. Det eneste du kan gjøre er å glede deg til jeg flytter til Bodø. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias for å sitere. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg gleder meg. Det vet du. Er det greit for deg om jeg drar ut i solen nå? Banner Nathalie for å ikke sitere. Endret 8. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Vida fordi det går helt greit. Du vet du ikke trenger å spørre om tillatelse. Kos deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias for å bruke '' ''. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner søte Nathalie fordi det er vel ikke galt? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Vida fordi det går helt greit. Du vet du ikke trenger å spørre om tillatelse. Kos deg. Banner Latias fordi jeg trenger å vite at det jeg gjør er greit for kjæresten min. Kos deg selv også, kjære. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Vida for å elske. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner søte Nathalie fordi gjør ikke du det da? Banner Vida fordi det går helt greit. Du vet du ikke trenger å spørre om tillatelse. Kos deg. Banner Latias fordi jeg trenger å vite at det jeg gjør er greit for kjæresten min. Kos deg selv også, kjære. Jeg elsker deg. Stfu. Du vet at alt du gjør er helt greit for meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias fordi jeg elsker, jo. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner søte Nathalie fordi elsker du meg da? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Latias fordi nei, det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Banner Latias for yay, fikk 20k i stipend! Banner Nathalie for heihei Endret 8. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Crazyjoey fordi gratulerer! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Nathalie fordi jeg er tilbake, hopper i dusjen nå! Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Banner n4w fordi jeg er syk Endret 8. september 2011 av Spritty Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Nathalie fordi jeg fant iPoden. Da løper jeg meg en tur. Banner Nathalie fordi jeg er tilbake, hopper i dusjen nå! Banner Spritty fordi hva? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Nathalie for takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå