Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner søte Nathalie fordi vet du hva? Da er vi to! Banner Tsjuden fordi jeg vurderer å finne senga. Banner Latias. Banner den vidunderlige kjæresten min fordi jeg blir oppe så lenge du vil ha meg oppe. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner den vidunderlige kjæresten min fordi jeg blir oppe så lenge du vil ha meg oppe. Banner Latias fordi det er uaktuelt. Kommer ikke på tale. Ikke på vilkår! Du legger deg når DU trenger å legge deg. Forstår vi hverandre? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi nei, jeg forstår ikke. Jeg legger meg når DU vil at jeg skal legge meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner den fantastiske kjæresten min fordi jeg vil at du skal legge deg akkurat når du er klar for det. Ikke et sekund senere. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg er aldri klar for å sove. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida for fikk jeg det til nå? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner latias for jeg hater negative sider i livet. Er ijke like lett og være glad etterpå hele tiden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Joey fordi hva har skjedd? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner latias for sist gang jeg var innom skjedde det mye, blandt annet at dama slo opp Var ikke i humør den dagen, beklager det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Joey fordi det var trist å høre. Jeg håper jeg aldri får oppleve det samme. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi du vil aldri få oppleve det samme. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner kjæresten min fordi jeg stoler på deg denne gangen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner kjæresten min fordi du kan alltid stole på meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg stoler på deg. Uansett hva det gjelder. Alltid. Jeg tar kveld nå jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Latias fordi sov godt! Banner latias for sist gang jeg var innom skjedde det mye, blandt annet at dama slo opp Var ikke i humør den dagen, beklager det. Jeg er tilgjengelig på PM hvis det er noe du vil snakke om. Endret 7. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner søte Nathalie fordi han skrev "slo opp", ikke "døde". God natt. Vi snakkes. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi hva snakker du om? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner søte Nathalie fordi du skrev "kondolerer" før du endret. NÅ går jeg. Snakkes! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi det gjorde jeg ikke. Snakkes, ja! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Banner Nathalie for håper virkelig vi får noe og gjøre på skolen idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå