The Crusher Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Hansern for latias, bykjøring er vel ikke så lett uansett hvilken by man er i? Men jeg fortsetter med og bygge ferdig maskinen min nå. Fikk en pakke med deler og kabinett idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Joey fordi bykjøring i Oslo er bare teit. Utrolig tette veier, folk OVERALT, dårlig plasserte skilter. Og så er det er latterlig få parkeringsplasser uansett hvor man går. Derfor prøver jeg å unngå bilen når jeg skal til byen. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi vil du komme en tur og holde meg med selskap mens jeg øver piano? Så kan vi dele en kopp varm sjokolade. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi bare hvis du lover å synge for meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg spiller også piano. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg hater fotgjengere, sykler, lastebiler/busser, og biler som slavisk følger fartsgrensen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Kammi fordi hva er fartsgrensa for fotgjengerne? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi ingen banner meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi fartsgrensen for biler er vel gjeldene for dem også. Det skaper problemer for meg. Om jeg skal løpe til butikken så må jeg alltid passe farten min. Om jeg kjører en spurt så kommer politiet og tar meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Kammi fordi hahaha. Jeg digger deg. Banner Vida fordi bare hvis du lover å synge for meg. Hvorfor vil du det? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg elsker deg, og jeg har lyst til å høre den nydelige sangstemmen din. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias for å ha lyst. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner NAthalie for synger du, Vida? og hvordan klarer dere å sitere uten at dere siterer..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Tsjuden fordi hva mener du? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner NAthalie for noen ganger så får jeg melding om at jeg ble sitert, men så ble jeg ike det Dette er litt håpløst forklart ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Tsjuden fordi jeg aner ikke, jeg. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner NAthalie for æææ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Tsjuden fordi jeg vurderer å finne senga. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Tsjuden fordi multisitat ftw. Veilederen min lærte meg fremgangsmåten. Jeg synger bare når jeg tror at ingen får det med seg. Banner Tsjuden fordi jeg vurderer å finne senga. Banner Latias. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Latias Vida fordi jeg ligger i senga nå. Endret 7. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå