Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner n4w fordi det er sant. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner søte Nathalie for å være søt og dum. Hvilken magisk superkraft er det dere bruker for å prestere det? Banner Vida fordi jeg ber til Gudinnen min (som tilfeldigvis heter Vida), og hun gir meg styrke. Jeg elsker henne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias for å få styrke fra den flotte kjæresten sin. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Nathalie fordi det regner fremdeles... jeg som hadde tenkt meg ut... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner n4w fordi jeg blir snart gal av å være inne. Vurderer å bare dra ut i regnet. 1 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg må si meg helt enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner n4w fordi eneste problemet er at jeg ikke får lov å dra ut i regnet av kjæresten min. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg er ennå ikke ferdig med lekser. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Nathalie for jeg gjør leksene mine på skolen jeg. Og jeg har øvelseskjørt litt mer idag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Joey fordi hvordan går kjøringen? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner n4w fordi eneste problemet er at jeg ikke får lov å dra ut i regnet av kjæresten min. Banner Latias fordi slutt med det der. Du får selvsagt lov til å dra ut når du vil. Kle ordentlig på deg, og pass godt på mobilen din. Også må du love å kose deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Latias for den går greit den. Fikk kjørt på en litt bedre vei idag enn sist gang. Banner Vida for heihei Endret 7. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi slutt med det der. Du får selvsagt lov til å dra ut når du vil. Kle ordentlig på deg, og pass godt på mobilen din. Også må du love å kose deg. Banner Crazyjoey fordi det er en kjæreste, det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Joey fordi bykjøring eller landevei? Banner Vida fordi et annet problem er at det ikke er noe å gjøre ute i det kraftige regnværet. Fy faen, det sosiale livet mitt suger i år. Hvorfor flyttet jeg ikke til Bodø når jeg hadde muligheten? Og stfu, jeg drar ikke sånn helt uten videre ut i regnet. Blir jeg syk igjen, vet jeg at du kommer til å hate meg. Banner søte Nathalie for å ha rett. Endret 7. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi hvorfor suger ditt sosiale liv? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Kammi fordi det meste av mitt sosiale liv foregår ute, og denne "sommeren" har det faen ikke vært mulig å være ute. Regner jo oftere her enn i Bergen. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Latias for ikke i byen. Har ikke begynt med bykjøring enda. Kjørt der det er lite trafikk. Er viktig og lære seg det grunnleggende først vettu, og i byen er det jo mye man må passe på med en gang.. .P Endret 7. september 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Joey fordi jeg lærte opp i byen. Jeg kødder ikke, bykjøring i Oslo er det verste som finnes. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg kjørte en tur i byen forrige uke. Begynte å kjøre inn på en vei som var ganske forbudt, da jeg var på vei mot en halvferdig bru.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias for trikk nr 13 som er tingen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå