Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi Avancia er bedre enn Sats, osv... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Kammi fordi jeg har Sats ved skolen min. To minutter unna der hvor jeg bor. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg fant nettopp ut hvor du bor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Kammi fordi hvor da? Bonusbanner Vida fordi hun tror hun sender meningsløse PM. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner LAtias for nå må du gi kammi 1000kr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Tsjuden fordi det var Vida som fant meg først. Det beløpet er hennes. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi stfu! Hva har jeg sagt om å gi meg ting jeg ikke fortjener? Bonusbanner Vida fordi hun tror hun sender meningsløse PM. Ja, altså. Det får finnes grenser. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg lovte bort 1k til førstemann som fant meg. Det er ikke mitt problem at det var du som gjorde det først. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias for okei, jeg skal ikke være prikete og hente frem den posten du skrev. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Latias fordi hva hvis jeg ikke vil ha pengepremie, da? Hva hvis jeg heller har lyst på et kyss? Banner Ole fordi jeg skjønner hva du sikter til. Men nå vant jeg visst, så da var det ikke mer å gjøre med den saken. Endret 7. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi vil du ha et kyss da? Hysj, ingen skal dra fram noe som helst. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi heller det enn en tusenlapp. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg tar gjerne imot den lappen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg tar gjerne imot den lappen. Banner Kammi fordi take it. Jeg vil ikke ha den. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Kammi fordi neh. Den skal doneres til de fattige barna i Afrika. Banner Latias fordi heller det enn en tusenlapp. Banner Vida fordi er du sikker? Det er et dyrebart kyss! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias for å ikke eie omtanke for de fattige barna i Norge! Jeg er sikker. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi greit da, den skal doneres til de fattige barna i Norge. Fornøyd? Wow. Et kyss med deg er priceless. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi flott. Kammi er et fattig barn fra Norge. Kyss meg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida for å være veldig korrekt. Jeg er veldig fattig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Kammi fordi Vida lurte meg! Kyss meg. Sorry, jeg har mat i munn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå