felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi det med gavene var langt ifra søtt, og hvertfall ikke morsomt. Det er et alvorlig syndrom jeg lider av. Gave-angst, kalles det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner min nydelige kjæreste for å mene at det finnes noe som heter gavesyndrom. Du er søt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi det er sant! !!!!!!! Det er du også. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida for å ha god fantasi tidlig på dagen. Ikke like søt som deg, jenta mi. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi har du noen bedre forslag til diagnosebetegnelse selv, da? !!!!!! Brb, jeg besvimer. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi det er ingen syndrom, du har bare en fobi mot gaver. Seriøst? Kan jeg kysse deg? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi er ikke det like ille, da? Seriøst, vil du det? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg vet ikke. Syndrom høres mer alvorlig ut. Ja, jeg vil det. Med mindre du hater meg da, selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi blir du glad hvis jeg går med på å kalle det en fobi? Hvis du virkelig ønsker det, skal du selvfølgelig få lov. Når som helst. Hvor som helst. Akkurat så lenge du vil. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jeg blir glad hvis du blir kvitt den greia. Du kan ikke leve med den frykten for alltid. Ikke tenk på meg. Det er bare å nekte dersom du ikke vil det. Jeg elsker deg uansett. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg skal drepe fobien for din skyld. Jeg gjør hva som helst for at du skal være glad. Du skjønner virkelig ikke hvor inderlig jeg vil, du. Hva skal til for at du forstår? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Vida fordi ikke gjør det. Jeg vil ikke at du skal føle deg ubehagelig, og gjøre noe du egentlig ikke har lyst til å gjøre. Kyss meg, Vida. Det er det eneste som kan få meg til å forstå. Endret 7. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi ikke gjør det. Jeg vil ikke at du skal føle deg ubehagelig, og gjøre noe du egentlig ikke har lyst til å gjøre. Kyss meg, Vida. Det er det eneste som kan få meg til å forstå. Banner Latias fordi stfu. Du vil hvertfall ikke at jeg skal gå rundt med en aldeles tåpelig fobi mot at folk vil være snille mot meg. Det egentlige problemet mitt er at alt som skjer låser seg fast i samvittigheten min, og det takler jeg ikke. Jeg skal skjerpe meg. Jeg skal gjøre det, kjære. Det lover jeg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi du skal ikke forandre deg hvis du ikke ønsker det. Jeg elsker deg slik du er. Takk for det der forresten. Nå kan jeg spille på samvittigheten for å få viljen min. Hah! Gjør det asap. Jeg trenger det virkelig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg kommer aldri til å forstå hvordan du kan elske meg, samme hvor mange ganger du presiserer det. Jeg har en lang rekke fobier jeg skal kvitte meg med før vi flytter sammen, slik at du skal slippe å irritere deg over meg. Du er ondskapsfull! Jeg trenger det også. Asap. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Vida fordi du skal ikke kvitte deg med noe som helst. Du skal være deg selv, hvorfor kan du ikke forstå det? Jeg kommer ALDRI til å bli irritert over deg, bare så du er klar over det. Er jeg ond også da nå? Takk for den du. Jeg trenger deg. Endret 7. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi det der kan du da virkelig ikke mene! Ja, det er du. Det har du alltid vært. Tenke seg til. Trollbinde meg på denne måten og planlegge å spille på samvittigheten min på toppen av det hele. Skamme seg, skulle du. Jeg trenger deg mest. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida fordi jo, det kan jeg mene. Ikke slutt å være deg selv. Litt av grunnen til at jeg elsker deg er jo for at du er den du er. Greit da. Jeg skjemmes. Det var forkastelig oppførsel fra min side. Tilgi meg. Stfu. Jeg trenger deg mer enn mest. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias fordi jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Vida for å sette meg ut med PM. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå