Kammizez Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi jeg vil ha mer drama! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Kammi fordi jeg er ganske dårlig når det kommer til å lage drama. Pizza, derimot, er jeg veldig flink med. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi greit nok, la oss lage pizza. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Kammi fordi alt annet enn fisk, ananas og paprika da? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida for å være flink til å lage pizza. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nathalie fordi jeg trenger søvn. Peace out, Kammi is outta here! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Kammizez fordi sov godt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner søte Nathalie fordi hva skjer? Banner Latias fordi nei. Jeg prøver bare å lage litt tomt og meningsløst drama for å passe bedre inn i denne tråden. Lykkes jeg? Banner Vida fordi du lyktes nesten med å drepe meg. Hadde gjort klar graven, best for deg at jeg tilfeldigvis sjekket forumet før jeg la meg i den. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi nå ble jeg glad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner søte Nathalie for å ikke fortelle meg hvorfor. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi du er veldig snill. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner den søte fordi det er helt sant. Latias er verdens snilleste, jeg mener det. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi jeg er ikke like snill som deg, kjære. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner verdens beste fordi ikke engang prøv deg med den der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Vida fordi nå legger ei lettet jente seg med et stort smil rundt munnen og bare gode tanker i hodet. Takk for i dag, så snakkes vi senere. Endret 7. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Banner Vida for å være i det morsomme hjørne i dag, både på mobilen og på forumet. :!: Banner søte Nathalie fordi ha en god natt. Vi snakkes. Endret 7. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner Latias for å enten mistolke meg fullstendig, eller ha ekstremt sær humor. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 banner vida for å ha mareritt om apekatt i hvit dress og takk for at dere syns den er den mest freaky på hele forumet, setter pris på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner topvulture fordi jeg synes ikke det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Banner søte Nathalie fordi god morgen. Banner Latias for å enten mistolke meg fullstendig, eller ha ekstremt sær humor. Banner Vida fordi du må da innrømme at det med gavene var både søtt og morsomt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå