felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Kammizez fordi du vet hva du er i mine øyne. Hjelper ikke det, da? Banner Hans fordi etter den siste slengbemerkningen din vil jeg si meg helt enig i det, ja. Endret 6. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Hansemann for å være korrekt. Banner Vida fordi det hjelper lite. Da må du isåfall dele øyne med Latias. Endret 6. september 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi Hans er ikke lenger helten min. Forræder. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi Hans mistet respekten min. Det hadde jeg håpet at aldri ville skje. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi du må ikke tro sånt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nathalie fordi man kan ikke stole på folk her i verden. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi du liker Kammizez, sant? Banner Vida fordi det hjelper lite. Da må du isåfall dele øyne med Latias. Done. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida for å stille dumme spørsmål. Det er åpenbart at Latias elsker meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Kammi fordi jeg elsker troll. Man kan ikke bo i Norge uten å elske troll! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner noen for man kan stole på meg, jeg er egentlig søt og snill. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Hansemann fordi jeg har en gyllen regel. Aldri stol på folk som drikker blod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Kammizez fordi jeg stoler på alle. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nathalie for å være naiv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Nathalie og Kammi fordi jeg stoler på ingen. Bortsett fra nordlendingen min. Endret 6. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Nathalie fordi der ser du, Kammi! Latias er nesten like glad i deg som jeg er. Bonusbanner Hans fordi hvis du er så søt og snill som du påstår, ser jeg helst at du trekker tilbake det siste du sa om meg og Latias. Banner østlendingen min! Endret 6. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi forræderen er ikke verdt en bonusban. Nordlendingen min. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida, fordi jeg er søt og snill, men jeg er ærlig. Så jeg trekker det ikke tilbake :---D Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Hans fordi ok. Skal få noen til å slette meg fra Forumet, og så skal jeg gråte meg i søvn. Hadde aldri trodd dette om helten min. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi skal du slette deg selv fra forumet? Ok. Snakkes. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi nei. Jeg prøver bare å lage litt tomt og meningsløst drama for å passe bedre inn i denne tråden. Lykkes jeg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå