Darthvulture Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 banner latias fordi jeg vil se landskampen ikveld på pub men folk er så giddalause 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi skal du være her eller ikke? Banner topvulture for å være lei seg. Endret 6. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Top fordi folk er rare. Banner Vida fordi mener du det? Elsker du meg om jeg slenger mobilen min i veggen også? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Elsker du meg om jeg slenger mobilen min i veggen også? Banner Latias fordi forutsatt at garantien din dekker ny mobil, elsker jeg deg fortsatt. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 banner latias for å ikke allerede har kastet mobilen i veggen(gjorde det med en iphone, en fantastisk følelse:) ) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Top for å knuse iPhone. Jeg håper for din del at det ikke var en iVida 4! Banner Vida fordi hadde det vært grunnlaget for å få ny mobil, tror jeg alle med garanti hadde slengt mobilen sin i veggen daglig. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi lol, hva er vitsen med garanti hvis man ikke kan slenge mobilen sin i veggen og umiddelbart be om en ny? Jeg som trodde det var den gleden man betalte for når man kjøpte garantien. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida for å spørre. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) banner nathalie fordi jeg synes virkelig ikke iphone er bra, mye mye bedre med en HTC Desire HD da Endret 6. september 2011 av topvulture Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Top fordi jeg trodde meningen med en mobil for 5k var at den skulle være vanntett, men neida. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner topvulture fordi når var det du sa du reiser til England og Middlesbrough? Banner Latias for å være rask igjen. Endret 6. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner 19 for å ikke få med seg at det er om tre dager. Jeg er alltid rask. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi det må være spennende å flytte til England. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fortopvulture har den mest freaky avataren her på forumet, uten tvil! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Tsjuden fordi hei! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fortopvulture har den mest freaky avataren her på forumet, uten tvil! Banner Tsjuden fordi jeg har hatt mareritt om det dyret. Blir helt utpsyket av ting som stirrer og smiler med tennene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida for å ha mareritt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nathalie98 fordi neida. Jeg er ikke så plaget med mareritt at det er noe å skryte av. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi mareritt er noe av de verste jeg vet. Hadde det for et par dagen siden, trodde jeg hadde hjerteinfarkt da jeg våknet opp. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nathalie98 fordi så ille? Sikker på at du ikke har psykiske lidelser eller noe? Det der høres virkelig ikke bra ut. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå