felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Nesa fordi hvorfor tror du det? Banner Vida for å ville bytte inn en Samsung mot en iPhone. Huff... Er bare snakk om 3 uker, da. Greit med litt variasjon. Ville ikke erstattet Sam Samsung for alt i verden. Edit: Banner Latias for nettopp dette. Endret 6. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida for egj tror ikke jeg veit. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nesa for å tro noe hun ikke vet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nesa fordi gi meg navnet på alle som ikke vil ha deg her. Banner Vida fordi jeg trekker tilbake det jeg sa. Var dumt av meg å trekke konklusjoner. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner LAtias for ingen som vil ha kontakt med meg her inne lenger uansett... Får kose meg med sønnen min jeg for han liker meg hvertfall. Jeg som ikke gjør noen noe vondt. Endret 6. september 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner ham uten tittel for å trekke konklusjoner. Skamme seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nesa for å lyve. Det er ikke sant! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Nesa_til_Nuffene fordi hei! Banner Latias for å være rask! Endret 6. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner 19 fordi hei! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner han uten tittel for å ikke komme og få varm sjokolade. Endret 6. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nathalie for jeg lyver ALDRI. Jeg skjønner ikke vitsen med det så da er jeg heller farlig ærlig. Men uansett.. hadet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Banner Vida fordi hei, Latias! Går det bra? Banner Nesa_til_Nuffene fordi går du igjen allerede? Endret 6. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner 19 fordi det går ganske bra faktisk, til tross for flommen. Hva med deg? Banner han med tittel fordi jeg kunne ikke vært mer enig. Skammelig. Beklager da. Jeg gjør hva som helst. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi det går greit. Regner som et helvete her også, men jeg skal trøste meg med landskamp i kveld! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner 19 fordi landskampen grugleder jeg meg til. Absolutt ALT står på spill. EM eller ingen EM? 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias for ja jeg stikker. du vet hvor du får tak i emg om det er noe. borte Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nesa for å hate meg uten grunn. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi han blir hatet av alle uten grunn. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi jeg elsker deg. Av alle grunner. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner LAtias for det har jeg heller ikke sagt. Men du vet hvor du får tak i meg om det er noe. Er nesten ikke på forumet lenger,blir bare mobba. Så da får du tak i meg på msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå