Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Top fordi hvor i England skal du flytte til?

 

Banner mitt livs utkårede fordi jeg elsker deg! :cry::love:

 

Vet du hva? Jeg sendte klagebrev til Gud i dag, og sa at han skylder deg en ny iVida MED alle meldingene våre på. Dessuten forklarte jeg ham hvor jævlig det er å vite at mobilen din er druknet og smeltet når jeg sitter og har et helt uutholdelig behov for å ringe deg. For vet du hva? Det er JÆVLIG. :(

Du er bare helt fantastisk! Mobilen har slått seg selv av flere ganger i dag også, men ikke like ofte som i går. Jeg håper jeg slipper reparasjon. Meldingene våre blir ikke slettet, det lover jeg deg. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Top fordi det høres chill ut. Jeg har også lyst til å studere utenlands (i Nordland)!

 

Banner Latias fordi er det verre enn å eventuelt leve de neste årene med en uvirksom plastikk-dings? De låner da ut en telefon du kan ha i mellomtiden, gjør de ikke?

 

Jeg vil ikke at du skal plages med det der. :(

Trekk det tilbake! iVida 4 er av glass! :ohmy::cry:

 

Banner Vida fordi jeg får lånetelefon ja, men hva faen hjelper det når det ikke er samme modell? Sim-kortet som brukes på iVida 4 er spesiell, det er ikke det samme som brukes på andre typer mobiler. Hva er vitsen med en lånetelefon når jeg ikke får brukt den? :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Nesa fordi det har du ikke blitt! Hvorfor sier du sånt? :(

 

Banner Latias fordi det har lite å si hva den består av hvis du ikke kan bruke den. :(

 

De burde låne ut iPhones. Da hadde jeg levert inn min Sam Samsung på sekundet!

Banner Vida for å bytte fra Sam Samsung til iVida. Forræder. :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...