Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Banner Mchansern for å være kjekk! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Banner Nathalie19 fordi jeg stikker innom en snartur her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Banner GreenRay fordi hyggelig å ha deg her! Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Banner Nathalie fordi det er laaaangt over sengetid nå. God natt bannes forhåpentligvis senere en gang Endret 5. september 2011 av GreenRay Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Greenray for her var det lite aktivitet gitt. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner helten min fordi Bannetråden døde ut for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi jeg ser på TV og en dame vant 125 000 kr. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 banner nathalie fordi jeg er skuffet over at det er så få folk som vil finne på noe med meg 3 dager før jeg flytter til england.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Top fordi hvor i England skal du flytte til? Banner mitt livs utkårede fordi jeg elsker deg! Vet du hva? Jeg sendte klagebrev til Gud i dag, og sa at han skylder deg en ny iVida MED alle meldingene våre på. Dessuten forklarte jeg ham hvor jævlig det er å vite at mobilen din er druknet og smeltet når jeg sitter og har et helt uutholdelig behov for å ringe deg. For vet du hva? Det er JÆVLIG. Du er bare helt fantastisk! Mobilen har slått seg selv av flere ganger i dag også, men ikke like ofte som i går. Jeg håper jeg slipper reparasjon. Meldingene våre blir ikke slettet, det lover jeg deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi du kan jo ordne en back-up av alt du har lagret på telefonen, og så levere den inn og få problemet løst? Det må være forferdelig slitsomt med en mobil som ikke fungerer optimalt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida fordi problemet med å levere den inn er jo at jeg må klare meg tre uker uten mobil. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi er det verre enn å eventuelt leve de neste årene med en uvirksom plastikk-dings? De låner da ut en telefon du kan ha i mellomtiden, gjør de ikke? Jeg vil ikke at du skal plages med det der. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 banner vida fordi jeg skal flytte til middlesbrough i england, helt i nord, en time fra newcastle ^^ skal studere siste året på min bachelor der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Top fordi det høres chill ut. Jeg har også lyst til å studere utenlands (i Nordland)! Banner Latias fordi er det verre enn å eventuelt leve de neste årene med en uvirksom plastikk-dings? De låner da ut en telefon du kan ha i mellomtiden, gjør de ikke? Jeg vil ikke at du skal plages med det der. Trekk det tilbake! iVida 4 er av glass! Banner Vida fordi jeg får lånetelefon ja, men hva faen hjelper det når det ikke er samme modell? Sim-kortet som brukes på iVida 4 er spesiell, det er ikke det samme som brukes på andre typer mobiler. Hva er vitsen med en lånetelefon når jeg ikke får brukt den? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Latias fordi det har lite å si hva den består av hvis du ikke kan bruke den. De burde låne ut iPhones. Da hadde jeg levert inn min Sam Samsung på sekundet! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Vida for å ville bytte inn en Samsung mot en iPhone. Huff... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner Kammizez for å ikke like. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 banner vida fordi ja håper det blir ett kult år der borte litt drit at jeg selvfølgelig treffer ei her i stavanger rett før jeg skulle flytte som jeg har fått følelser og som hadde følelser for meg også -.- kunne liksom ha fått akkurat noe slikt timet bedre ^^ Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Banner topvulture fordi jeg er blitt jaget herifra vel.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Banner Nesa fordi det har du ikke blitt! Hvorfor sier du sånt? Banner Latias fordi det har lite å si hva den består av hvis du ikke kan bruke den. De burde låne ut iPhones. Da hadde jeg levert inn min Sam Samsung på sekundet! Banner Vida for å bytte fra Sam Samsung til iVida. Forræder. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå