Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Banner Latias fordi ikke for å kommentere skrivefeil eller noe, men «klisjefyllt» er ikke noe ord. Hadde det vært det, ville det hatt én mindre l, og én mer apostrof. Venstre og AP skal gå sammen mot misbruk av det norske språk.

 

Banner Latias fordi jeg vet det. Jeg er lykkelig. Det finnes ingenting ved deg som ikke er PERFEKT! :love:

 

Bonusbanner kjæresten min for å kalle meg dum, og attpåtil påstå at jeg leker. :ohmy: Jeg er rystet.

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Banner Latias fordi ikke for å kommentere skrivefeil eller noe, men «klisjefyllt» er ikke noe ord. Hadde det vært det, ville det hatt én mindre l, og én mer apostrof. Venstre og AP skal gå sammen mot misbruk av det norske språk.

 

Banner Latias fordi jeg vet det. Jeg er lykkelig. Det finnes ingenting ved deg som ikke er PERFEKT! :love:

 

Bonusbanner kjæresten min for å kalle meg dum, og attpåtil påstå at jeg leker. :ohmy: Jeg er rystet.

baner vidda for di jeg nesten ike tørr og skrive noe ifare får og bli retet på av deg du skremer meg

 

Banner Vida fordi snakk for deg selv. Det er du som er den perfekte her. Jeg lover. :love:

 

Bonusbanner Vida for å være rystet over sannheten. Vil du at jeg skal lyve til deg da? :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for å irritere vettet av meg! :love:

 

Bonusbanner deg fordi det er ikke mulig å være mer perfekt enn deg, og fordi du kunne da aldri funnet på å lyve til meg. Hvis du synes jeg er dum, skal jeg godta det. Jeg kan prøve å skjerpe meg. :)

 

Edit: Forresten holder jeg på å DØ av meldingene dine. Orker du å ta turen innom for litt munn-til-munn-redning? :blush:

Endret av Vida
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...