felicity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Bow fordi tråden er på dødsleiet, ja. Sånt skjer når trådens kjærestepar jages ut, kun grunnet sine helhjertede forsøk på å opprettholde banningen. Stakkars mennesker. Det skal ikke være lett her i verden. 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Vida fordi JEG HAR IKKE JAGET DERE UT! Dog kunne det bli litt mye tiltider, men det tåler vi.. Få med Latias igjen, å fortsett å ban! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Banner Blix fordi slapp helt av, ingen har jaget oss ut. Det blir bare litt kjedelig i lengden å holde liv i en tråd der det ikke er annet enn drama og negative holdninger. Det var her jeg møtte verdens mest fantastiske menneske, så tross alt har jeg selvsagt lyst til å bli værende her. Jeg håper bare for Guds skyld at "vi" kan holde et litt høyere nivå enn det som har vist seg i det siste. Det er alt jeg ber om. Endret 1. september 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Banner Vida <3 fordi de greide hele to sider på fem dager. Det er nesten imponerende. Endret 1. september 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 banner Latias for det er nesten ingen som vil at bannetråden skal leve lenger. that's why 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner Chillax fordi se så nydelig kjæresten min er. Jeg elsker henne. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Villy fordi det var da også noe å påstå. Banner Latias ♥ fordi jeg ble imponert! Så imponert at jeg satt og klappet for meg selv, faktisk. Dette hadde jeg ikke trodd! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner Gudinnen ♥ fordi jeg håper også at det holdes et høyere nivå her inne. Jeg har lite lyst til å forlate stedet der jeg møtte deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Guden min ♥ fordi det burde virkelig ikke være for mye å be om at folk tenker litt lenger. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner Vida for å ha litt for høye forventninger til folka i tråden. :!: 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Latias for da var det vell liv i tråden igjen da?!?!?!?!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner Blix fordi jeg blir så lenge Gudinnen min blir. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Latias fordi det var behagelig med en død bannetråd i noen dager Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner AWFA for å hate meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner kjæresten min fordi stfu. Du er umulig å hate. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner Vida fordi du er også umulig å hate, selv om du pleier å ta djevelen i hånda. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Latias fordi tro meg, dette er ikke noe jeg ville gjort frivillig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner Vida fordi tok du bilde da? Gudinnen håndhilser djevelen. Her snakker vi store kontraster. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Banner Latias fordi nei, det gjorde jeg ikke. Det er evig nok at jeg har et uønsket minne som kommer til å hjemsøke meg i all framtid. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2011 Forfatter Del Skrevet 1. september 2011 Banner Vida for å være sur. Ser du ikke humoren i det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå